اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

امام جمعه چادگان: ماشین‌آلات فرسوده راهداری باید نوسازی شود

امام جمعه چادگان گفت: این شهرستان کوهستانی با بیش از ۵۰۰ کیلومتر راه دارای ماشین آلات راهداری فرسوده است و درخواست داریم استان به این موارد توجه کند و نوسازی ناوگان را شروع کند تا برای سال آتی مشکلی نداشته باشیم.

امام جمعه چادگان: ماشین‌آلات فرسوده راهداری باید نوسازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان حجت الاسلام سیدمحمود بنی‌جمالی امام جمعه شهرستان چادگان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم با حضور خود بار دیگر اعلام کردند نظام خود را دوست دارند و در دنیا هیچ نظام و انقلابی وجود ندارد که مردم بعد از ۴۴ سال اینگونه در حمایت از آن به صحنه بیایند.

وی با بیان اینکه مردم نظام را با هیچ چیز معاوضه نخواهند کرد، افزود: مردم اگر معترض هستند و مطالبه‌گری می‌کنند به معنای مخالفت با نظام نیست بلکه طالب شرایط بهتر هستند و دشمنان این را نمی‌فهمند.

بنی جمالی در ادامه خطبه‌ها با اشاره به مطالبه‌گری دستگاه‌های مختلف از مجاری متعدد در رابطه با بحران بارش برف و برف‌روبی محورها در هفته گذشته عنوان کرد: این مطالبه‌گری‌ها به گوش استان رسید و درخواست ما را اجابت کردند و در حال حاضر راه بازگشایی نشده نداریم.

امام جمعه چادگان با تأکید بر اینکه باید در جهت مطالبه‌گری تلاش کرد، عنوان کرد: در این مسیر باید از تریبون‌های مختلف استفاده و کلیپ تهیه کرد تا موضوع به گوش مسؤولان بالادستی برسد؛ چادگان شهرستانی کوهستانی با بیش از ۵۰۰ کیلومتر راه و ماشین آلات راهداری فرسوده است و درخواست داریم استان به این موارد توجه کند و نوسازی ناوگان را شروع کند تا برای سال آتی مشکلی نداشته باشیم.

وی با اشاره به نقش تسهیلگری دولت برای تولید کنندگان ابزار داشت: مسیرهای دسترسی به گلخانه‌های شهرستان به دلیل بارش‌ها مسدود بودند و بعضی گلخانه‌ها متضرر شدند که باید در این رابطه تدبیری اندیشیده شود.

بنی جمالی سفر رئیس‌جمهور به کشور چین قدرت اقتصادی آینده جهان را دور اندیشی دولت در به ثمر رساندن توافقات با چین خواند و افزود: این توافق، توافقی برد برد است، ما به علم و تکنولوژی و سرمایه چین نیاز داریم و آن‌ها به منابع انرژی و ترانزیت ما احتیاج دارند، در صورتی که با غرب این ارتباط وجود نداشت و سال‌های گذشته متضرر شدیم.

امام جمعه چادگان با بیان اینکه این توافق و سفر مصداق نقطه زنی بود که صدای کاسبان تحریم داخلی و دشمنان را بلند کرد، ادامه داد: امیدواریم این گام بلند در ارتقای تکنولوژی ایران در حوزه هنری مختلف موثر باشد و دولت در عملی کردن این توافق با قدرت و سرعت هرچه بیشتر پیشروی کند.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول