اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

راهپیمایی 22 بهمن امسال رفراندوم و بیعت قاطع ملت ایران بود

امام جمعه بناب گفت: حرکت مردمی 22 بهمن امسال ثابت نمود صاحبان اصلی این انقلاب و کشور توده های ملت است، نه یک مشت فریب خورده و اغتشاشگر فرصت طلب.

راهپیمایی 22 بهمن امسال رفراندوم و بیعت قاطع ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی باقری بنابی در خطبه های آئین عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بناب با عرض تبریک فرارسیده ۲۷ رجب سالروز بعثت نبی مکرم اسلام، با اشاره به اینکه این نظام از ابتدای پیروزی انقلاب و حتی قبل از آن تحت توجهات حضرت ولی عصر ارواحنان فداه پیش می‌رود، اظهار کرد: ملت شریف ایران در اجتماع بزرگ ۲۲ بهمن امسال جواب همه اینها را دادند و همه محاسبات جبهه شیاطین را بر هم رده و چشم فتنه را درآوردند و ثابت شد هیچ کس اصالت و نجابت ملت را مانند امام امت و مقام معظم رهبری نمی شناسد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب با اشاره به اینکه این حرکت باشکوه مردم در ۲۲ بهمن امسال تکلیف همه دولتمردان و دست اندرکاران اداره کشور را در برابر چنین ملت صبور و موقعیت شناس چند برابر کرد و ثابت نمود صاحبان اصلی این انقلاب و کشور توده های ملت است، نه یک مشت فریب خورده و اغتشاشگر فرصت طلب و آلت دست رسانه های بیگانه ضد دین.

حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی با بیان اینکه اجتماع بی نظیر و بیاد ماندنی مردم در ۲۲ بهمن یک رفراندم، همه پرسی، عهد و پیمان و بیعت قاطع بود، خاطرنشان کرد: مردم با زبان حال و قال خود اقرار و تأکید کردند که دین، ایمان، انقلاب و ولایت از همه هستی و معیشت ارزشمندتر و مهمتر است.

امام جمعه بناب تأکید کرد: چنین ملتی شایسته و سزاوار مواهب پروردگاری است و خداوند متعال با چنین ملتی بر مسلمانان صدر اسلام مباهات کرده و جهاد، مقاومت و ایستادگی این ملت را اسوه و الگو تعیین می کند.

وی ضمن قدردانی از مردم شریف بناب و حومه بخاطر حضور باشگوه در راهپیایی ۲۲ بهمن امسال ابراز امیدواری کرد که این اجتماع باشکوه برای همیشه در تاریخ مردم شهرستان بناب خواهد درخشید و برای نسل های آینده این مرز و بوم الگوی عملی خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول