اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

قهرمان پاورلیفتینگ جهان: وقتی قهرمان شدم عکس حاج قاسم و رهبری را بالا بردم/ برای برخی سلبریتی‌ها متأسفم/‌آرزویم شهادت است

قهرمان پاورلیفتینگ جهان گفت: وقتی قهرمان جهان شدم با میل خودم و بدون هیچ اطلاع قبلی به عنوان یک ولایتمدار عکس حاج قاسم و رهبری را بالا بردم و ان‌شاءالله به آرزوی دیرینه‌ام شهادت برسم.

قهرمان پاورلیفتینگ جهان: وقتی قهرمان شدم عکس حاج قاسم و رهبری را بالا بردم/ برای برخی سلبریتی‌ها متأسفم/‌آرزویم شهادت است

سید داوود مرتضوی قهرمان پاورلیفتینگ جهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: افسوس می‌خورم که بعضی از جوانان، ورزشکاران و هنرمندان و به اصطلاح سلبریتی هایی که نان این نظام و مملکت را خورده‌اند و قبلا هم کسی آنها را نمی‌شناخت، پایشان را فراتر گذاشته و از خط قرمز‌ها رد می‌شوند.

وی گفت: فرهاد ظریف شما شاید در عرصه ورزش موفق باشی اما در عرصه های اخلاق و دین شناسی و جامعه شناسی موفق نیستی و اگر نگاهی به کشور هایی که سفر کرده‌ای بیندازی متوجه می‌شوی که آنجا با برده داری جنسی چه جنایت‌هایی می‌کنند.

قهرمان پاورلیفتینگ جهان تصریح کرد: علی کریمی شما که دم از آزادی می‌زنید معلوم نیست در کجا پنهان شدی و در فضای مجازی مردم را تحریک می‌کنی و همین ننگ برای تو بس که تا ابد باید مخفی زندگی کنید.

وی جهان افزود: در رابطه با شهید سلیمانی از روسای کردستان عراق بپرسید تا بدانید وقتی اربیل داشت سقوط می‌کرد شهید سلیمانی به کمک رفت و آنجا را از خطر سقوط نجات داد و شهید سلیمانی ما اینگونه است.

برخی سلبریتی‌ها در سایه امنیت شهید سلیمانی، نمک‌نشناسی می‌کنند

قهرمان پاورلیفتینگ جهان ادامه داد: اگر آمریکا و انگلیس ژنرال معروفی ندارند تا معرفی کنند و کسی بشناسد، شهید سلیمانی را همه دنیا می‌شناسند و باعث افتخار تمام جوانان ما در ایران است. شهید سلیمانی امنیتی ایجاد کرده که برخی سلبریتی ها در سایه آن امنیت اینطور نمک نشناسی می‌کنند.

مرتضوی بیان کرد: آیا پهلوی می‌خواهد برای ما تصمیم‌گیری کند و نظر بدهد که خودش از پول کثیف عربستان و وهابیت و سازمان‌های جاسوسی دارد تغذیه می‌شود.

هر هنرمند و ورزشکاری که وطن فروشی کرده، خار شده است

وی تصریح کرد: در طول تاریخ هر هنرمند و ورزشکاری که وطن فروشی کرده است و هر کس به این مملکت پشت کرد خار شده و تا این رهبر و خون پاک شهدا است این مملکت پایدار است.

قهرمان پاورلیفتینگ جهان عنوان کرد: در هر کجای این مملکت که نگاه کنیم سپاه در کنار مردم بوده است، چه در سیل و زلزله و چه در سدسازی و پل سازی و مسائل عمرانی، آیا واقعا این خدمت ها را نمی‌بینند و آیا این امنیت را نمی‌بینند. آن رژیم غاصبی که از تروریستی بودن سپاه صحبت می‌کند خودش دانشمندان ما را ترور کرده است.

مرتضوی تاکید کرد: آقای مکرون رئیس جمهور پلید فرانسه، وقتی مردم در کشور خودتان اعتراض کردند آنها را سرکوب کردید و بدترین برخورد ها را با مردم داشتید، می‌خواهید از دموکراسی صحبت کنید؟ شأن شما در سطح مسیح علینژاد خود فروخته است تا با او به مذاکره بپردازید.

وی با بیان اینکه بنده وقتی قهرمان جهان شدم با میل خودم عکس حاج قاسم و رهبری را بالا بردم و این کار دلی بوده و ان‌شاءالله به آرزوی دیرینه‌ام شهادت برسم گفت: بنده روی شهید سلیمانی و مقام معظم رهبری حساس هستم و اجازه نمی دهم کسی بی‌احترامی کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول