اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

دستگاه ذخیره موبایل می‌می پلاس چه کمکی به شما می‌کند؟

دستگاه ذخیره موبایل یک اتفاق جالب در صنعت مارکتینگ محسوب می‌شود. اما فقط کسانی که کسب و کار حضوری دارند، می‌توانند از آن بهره ببرند. در حقیقت این دستگاه شماره گیر مشتری است، که برای کارآفرین امکان ارتباط با مشتری را بعد از خرید مهیا می‌کند.

دستگاه ذخیره موبایل می‌می پلاس چه کمکی به شما می‌کند؟

این محصول بومی است و پشتیبانی از لایت پنل دارد. در ادامه برای شما از ویژگی‌های این گجت هوشمند توضیح می‌دهیم و دلایل مهمی که باعث کمک به شما و افزایش فروش می‌شود را شرح می‌دهیم.

دستگاه ذخیره موبایل می‌می پلاس چه قابلیتی دارد؟

یکی از قدرت‌های ظاهری دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان این است که می‌تواند به سرعت شما را جذب خود کند؛ بدنه مشکی مات و کیفیت زیبای ساخت آن واقعا منحصر به فرد است. این دستگاه در مقایسه با دیگر دستگاه‌ها می‌توان گفت پرچم دار محصولات هم رده خود می‌باشد. این دستگاه برای صاحبان پر مشغله خود ایجاد نگرانی نمی‌کند، فناوری آن به گونه‌ای طراحی و اجرا شده است که هم مشتریان و هم کارآفرینان با استفاده از آن کمال رضایت را داشته باشند.

[Title: دستگاه ذخیره موبایل مشتریان]

می می پلاس بدون نیاز به اینترنت و برق کار می‌کند و دردسر مشکلات قطع و وصلی آن‌ها را ندارد. این دستگاه هیچ محدودیتی برای محل ثابت یا سیار خود ندارد. سبک است و همچنین برای بازاریابی هم کاملاً مناسب است. صفحه نمایش 2.9 اینچی با نور بسیار عالی دارد و طراحی آن واقعاً زیباست. نکته قابل توجه صفحه نمایش این دستگاه است؛ که با صفحات کلاسیک و کوچک تفاوت دارد. این گجت هوشمند سرعت بسیار بالایی برای کلید‌های خود دارد، هنگ نمی‌کند و زیر انگشتان دست کاملاً نرم و راحت است است. 

دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری می‌ می پلاس دارای سطحی شیب دار است. این دستگاه صفحه کلید جالبی دارد؛ کلید‌های آن با فناوری نوریک ساخته شده است. علاوه براینکه سرعت بالایی دارد، به راحتی فشرده میشوند. صفحه کلید دستگاه به سبک تلفن‌های کلیدی قدیم هستند و برای کسانی که رابطه خوبی با کلید‌های سوئیچی ندارند، توصیه میشود. افراد زیادی به خاطر داشتن ناخن بلند، از آن مدل دستگاه‌ها خوششان نمی‌آید، اطمینان می‌دهیم کار با دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری می می پلاس می‌تواند برای شما خوشایندتر باشد. این دستگاه شارژی است و با هر بار شارژ حدود 8 ساعت کار می‌کند. نیاز به استفاده مداوم به برق یا پاور بانک را ندارد. با این حال در صورتی که در شارژ باشد، هنگ نمی‌کند و کارایی خود را دارد.

دستگاه ذخیره موبایل مشتری برای روز‌های پرت و تاب بازار

دستگاه ذخیره موبایل برای مشتریان شما شاید تنها گزینه برای افزایش فروش شما نباشد؛ اما قطعاً یکی از اقتصادی‌ترین روش‌ها برای سود دهی بلند مدت شما خواهد بود. مخصوصا در شرایط اقتصادی حال حاضر و نوسانات قیمت‌های بازار، داشتن ابزار ارتباطی کم هزینه می‌تواند به سود کسب و کار شما کمک شایانی کند. اغلب کسب و کار‌های کوچک که دل به دل فضای مجازی داده‌اند و در آن فعالیت می‌کنند، با کوچکترین مشکلی در اختلال اینترنت ابراز نگرانی می‌کنند. آن‌ها اغلب از تعامل پایین همراهان خود و هزینه‌های بالای تبلیغات اینفلوئنسر‌ها شکایت می‌کنند. باید توضیح دهیم که این مسائل اگر چه قابل حل است، اما اغلب برای کارآفرینان با سرمایه اندک در کسب و کار‌های کوچک نگران‌کننده است.

دستگاه ذخیره موبایل مشتری می‌می پلاس را به شما معرفی کردیم تا بتوانید علاوه بر افزایش تعامل شبکه‌های مجازی خود با ارسال پست‌های محتوایی و فعالیت‌های دیگر خود به مشتریان، امکان ارتباط بدون اینترنت را هم داشته باشید. در صورتی که در سفر باشید می‌توانید با مشتریان هم تعامل داشته باشید. در صورتی که برای یک کمپین تبلیغاتی یا حراج آخر فصل برنامه دارید؛ شما می‌توانید به تمام مشتریان خود اطلاع ‌رسانی کنید. بدون خرید پنل پیامکی و یا ایجاد بلاک برای صفحات مجازی به مشتریان خود به صورت گروهی، منطقه‌ای یا دسته‌بندی شده سفارشی پیام ارسال کنید.

می‌دانید سالانه چه تعداد مشتری دارید؟

تصور کنید دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان را ندارید، حالا درنظر بگیرید که تنها 20 مشتری در روز به سراغ شما می‌آید، چقدر احتمال می‌دهید که آن‌ها حراج آخر سال شما را ببیند؟ آیا می‌دانید تا اخر هفته چه تعداد مشتری به صورت رهگذری از شما خرید کرده و شما دیگر خبری از او ندارید؟ آیا تصور می‌کنید آن‌ها دوباره به فروشگاه شما سر می‌زنند؟ به نظر شما در مناسبت‌هایی که رقابت فروش بسیار در آن سنگین است، مانند  فروش آخر سال، شما می‌توانید خبر حراج خود را به گوش حتی مشتری‌های قدیمی خود برسانید؟ پاسخ این سؤالات برای شما احتمالاً اکثرا منفی است، بنابراین لازم است بدانید سالانه تعداد زیادی مشتری بالفعل را از همین طریق از دست می‌دهید چرا که اطلاعاتی از آن‌ها ندارید.

در حقیقت شاید شما مشتریانی دارید که شما را می‌شناسند، از شما خرید می‌کنند اما شما با آن‌ها در ارتباط نیستید! لطفاً دقت کنید، شما با حراج آخر سال و تبلیغات فضای مجازی با هزینه‌های گزاف روبرو هستید! آیا اطمینان دارید که می‌توانید حتی با وجود اینترنت ضعیف، تمام مشتریان خود را از تاریخ حراج و محصولات آن مطلع کنید؟ اما شما با داشتن یک دستگاه ثبت شماره موبایل، می‌توانید به جای تمام این هزینه‌ها، برای مشتریان وفادار خود یک کارت هدیه برای خرید ارسال کنید. فکر می‌کنید مشتریان شما روی تلفن همراه خودشان، نامشان را ببینند که که کارت هدیه‌ای برای خرید آخر سال دریافت کرده‌اند، چقدر می‌توانند شما را نادیده بگیرند؟

دستگاه ثبت شماره موبایل می‌می پلاس  لایت پنل امکانات بسیار زیادی دارد و بر اساس نیاز کسب و کار‌ها تولید شده است. به شما کمک می‌کند با هر نوع کسب و کاری که دارید؛ کسب و کار کوچک، جدید و نوپا یا قدیمی و شناخته شده؛ شما می‌توانید فروش خود را متحول کنید. تعامل خود را با مشتریان دائمی کنید و کاری کنید که آن‌ها شما را آنطور که هستید بشناسند و دوست داشته باشند. این دستگاه ارسال پیامک مدعی امنیت اطلاعات مشتریان و صاحب خود می‌باشد. برخلاف دستگاه‌های دیگر که در صورت حادثه اطلاعات از دست می‌رود، این دستگاه حافظ امنیت اطلاعات کارآفرین خود است. دستگاه MiMi Plus یک دستیار عالی برای امور مالی و امور مشتریان شما خواهد بود و با توجه به قیمت مناسب آن می‌توان گفت سرمایه‌گذاری بی نظیری برای کسب و کار شما خواهد شد

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول