اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رتبه برتر اولین رویداد ملی ایران قوی از آن خراسان جنوبی

استان خراسان جنوبی در اولین رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی 1401 در بین 31 استان کشور، رتبه برتر را کسب کرد.

رتبه برتر اولین رویداد ملی ایران قوی از آن خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، نتیجه ارزیابی عملکرد استان ها در حضور در اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱، با موفقیت خراسان جنوبی همراه شد.

اولین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱  که زیرساختی علمی، سیاستگذاری و اجرایی برای حوزه مدیریت بحران کشور به شمار می رود، توسط وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران کشور شکل گرفت.

این رویداد ملی با حضور فعال ۳۱ استان از ۲۵ تا ۲۷ بهمن ماه در محل موزه ملی دفاع مقدس تهران برگزار شد.

استان خراسان جنوبی نیز با حضور فعال و مؤثر در دو بخش کارگاه ها و پنل های تخصصی و راهبردی و نیز بخش نمایشگاهی و همچنین تجهیزات سنگین و کاربردی مانند کانکس فرماندهی و مدیریت بحران و مخزن سوخت رسانی دومنظوره بنزین و گازوئیل که درفضای باز این نمایشگاه تعبیه شده بود، در این رویداد شرکت کرد.

در زمان برگزاری این رویداد، مدیران کشوری، ستادی و استانی، مقامات نظامی و انتظامی کشوری از جمله وزیر کشور، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و ... از غرفه خراسان جنوبی بازدید نموده و از نزدیک در جریان دستاورد ها و فعالیت های استان در حوزه مدیریت بحران قرار گرفتند.

شایان ذکر است؛ براساس شاخص ها و ویژگی های مؤثر در این رویداد، استان خراسان جنوبی از بین ۳۱ استان شرکت کننده، رتبه برتر را کسب کرد و در مراسم اختتامیه که با حضور مسئولین کشوری در سالن همایش های موزه ملی دفاع مقدس برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس یادبود اولین رویداد ملی مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ به مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی اهدا شد.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول