اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  روایت روز

صدور «کارت عضویت افتخاری» ناسا برای «کیان پیرفلک» و خبرنگار فارس!/ دروغ‌گویی به سبک اصلاح‌طلبان

کیان پیرفلک ، کودکی است که در ماجرای حمله تروریستی آشوبگران در شهر ایذه به شهادت رسید. بعضی از اعضای خانواده وی، پس از شهادت کیان به دنبال سوءاستفاده از این اتفاق بوده و حواشی ای ایجاد کردند و اصلاح‌طلبان هم بر این موج سوارند.

صدور «کارت عضویت افتخاری» ناسا برای «کیان پیرفلک» و خبرنگار فارس!/ دروغ‌گویی به سبک اصلاح‌طلبان

فارس پلاس؛ روایت روز- کیان پیرفلک در روز 25 آبان 1401 در شهرستان ایذه طی حمله تروریستی اغتشاشگران به شهادت رسید. اگرچه این کودک شهید شد اما ضد انقلاب به دنبال سوء استفاده از این خون ریخته شده بود. (ماجرای کشته سازی های ضدانقلاب در اغتشاشات اخیر را در اینجا و اینجا بخوانید) بعضی از اعضای خانواده کیان، پس از کشته شدن فرزند تحت القائات رسانه های ضد انقلاب، اظهار نظر‌های ضد و نقیضی از ماجرای کشته شدن فرزند خود داشتند و حواشی زیادی ایجاد کردند.

 

اخیرا مادر کیان پیرفلک مدعی شده «ناسا» برای فرزندش کارت ماموریت صادر کرده و همچنین در ادامه نوشته «پسرم رویای ناسا و رفتنت به مریخ چه زود به حقیقت تبدیل شد، کاش بودی و در آغوش می‌فشردمت و مثل همیشه به تو افتخار می‌کردم.».

رسانه‌های اصلاح‌طلب نیز با استفاده از تکنیک برجسته سازی به این موضوع پرداخته اند و از صدور «کارت عضویت» یا «کارت عضویت افتخاری»! توسط ناسا برای کیان پیرفلک خبرداده‌اند. این درحالی است که صدور این کارت یکی از امکانات عمومی و رایگان وبسایت ناسا است. در ادامه خبرهایی که رسانه های اصلاح‌طلب برای این اتفاق تنظیم کرده اند را مشاهده می‌کنید:

واکنش رسانه های اصلاح‌طلب به ماجرای صدور کارت ناسا برای کیان پیرفلک

برای صحت سنجی این موضوع خبرنگار خبرگزاری فارس هم برای خود «کارت عضویت افتخاری»! صادر کرد. البته این کارت ، کارت عضویت افتخاری نیست بلکه همه می‌توانند نام خود را ثبت کنند تا در زمان سفر فضاپیما به مریخ این نام ها که بر روی یک تراشه ذخیره شده را به آنجا بفرستند.

پایان پیام/./ ت 1083

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول