اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شرکت12 هزار دانش‌آموز اصفهانی در اردوی راهیان پیشرفت

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: حدود ۱۲ هزار نفر از دانش‌آموزان در اردوی راهیان پیشرفت شرکت کرده‌اند و امید است در فرصت باقی‌مانده از سال تحصیلی با ایجاد ظرفیت‌های بیشتر، این عدد افزایش پیدا کند.

شرکت12 هزار دانش‌آموز اصفهانی در اردوی راهیان پیشرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان عصر امروز در شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: دشمنان در ابتدای سال تحصیلی کار خود را با اغتشاشات در شهرهای مختلف آغاز کردند تا به زعم خود بر جوانان و نوجوان تأثیرگذار باشند اما برخی اتفاقات امید دشمن را ناامید و امید ما را افزایش داد. 

وی افزود: حماسه‌ای بی‌نظیر در ۱۳ آبان ماه امسال با حضور پرشمار دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان رقم خورد، در ادامه ورود شهدای گرانقدر را در مدارس داشتیم و دانش‌آموزان برای شهدای گمنام میزبان خوبی بودند که در این راستا در ۲۶٠ مدرسه میزبان شهدا بودیم و فضا تغییر پیدا کرد. 

ابراهیمی با یادآوری اینکه در ادامه فرصت اعتکاف فراهم شد و بزرگ‌ترین اعتکاف دانش‌آموزی کشور را با بیش از هزار و ۲٠٠ دانش‌آموز در مسجد سید داشتیم، عنوان کرد:در سال جاری در ۴۱ منطقه و ناحیه، بیش از ۲۴ هزار دانش‌آموز در اعتکاف‌های دانش‌آموزی شرکت کردند که امری بی‌نظیر بود و در کنار این تعداد نیز دانش‌آموزانی همراه با خانواده در دیگر اعتکاف‌ها شرکت کردند و این عدد نشان‌دهنده وجود معنویت در دانش‌آموزان است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان یادآور شد: مصوبه‌ای مطرح شد تا خانه نهج‌البلاغه برای اولین بار در آموزش و پرورش شکل بگیرد و در مرکز تحقیقات نیز پایگاهی برای این امر شکل گرفت.

وی در خصوص اردوهای راهیان پیشرفت نیز گفت: حدود ۱۲ هزار نفر از دانش‌آموزان به اردوی راهیان پیشرفت رفته‌اند و امید است در فرصت باقی‌مانده از سال تحصیلی با ایجاد ظرفیت‌های بیشتر، این عدد افزایش پیدا کند. 

ابراهیمی با بیان اینکه در استان ۵۷ مدرسه شبانه‌روزی داریم، بیان داشت: بخشی از دانش‌آموزان به ویژه در مناطق محروم در مدارس شبانه‌روزی تحصیل می‌کنندکه اگر این مدارس نباشند برخی از افراد مجبور به ترک تحصیل هستند. 

پایان پیام/۶۳۱۲۵/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول