اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

فارس من| چرا شهرداری یزد به برخی شهروندان خدمات نمی‌دهد؟

شهروندان ساکن در شهرک «جلوه و زیبای شرق» منطقه یک یزد از جمع‌آوری نامنظم زباله در این منطقه گلایه دارند و می گویند، بعد از 15 سال هنوز بحث ارائه خدمات منظم و ضروری شهرداری به این منطقه حل نشده و چالشی جدی برای آنهاست.

فارس من| چرا شهرداری یزد به برخی شهروندان خدمات نمی‌دهد؟

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، مخاطبین این رسانه با ثبت کمپینی با عنوان«درخواست خدمات از شهرداری منطقه یک یزد» در سامانه فارس من، خواستار پیگیری مطابات خود شدند.

دراین کمپین از مقامات شورای اسلامی و استانداری یزد و همچنین شهرداری منطقه یزد یک مطالبه شده نظر لطفی به انتهای کوچه‌های شرق و شاداب داشته باشند.

 این منطقه از خدمات شهرداری محروم بوده جاده‌های آن خاکی است به گونه‌ای که در تابستان گرد و خاک شدید کل منطقه را می‌پوشاند و زمستان هم گِل امان مردم را بریده است.

تردد مردم به ویژه بانوان در این منطقه بسیار سخت است و همچنین به علت خرابی جاده سرویس مدارس و اسنپ و تاکسی نیز از خدمات دهی خودداری می‌کنند.

بعد از پیگیری دفتر خبرگزاری فارس در استان یزد، ثبت کننده این کمپین به خبرنگار ما اظهار کرد:  وضعیت نامناسب و خاکی بخشی از منطقه یک شهر یزد،‌ نارضایتی و گلایه مردم را به دنبال داشته است، این انتقاد علاوه بر دارندگان خودرو شامل حال عابران پیاده هم می‌شود.

وی افزود:‌ شهروندان ساکن در شهرک جلوه و زیبای شرق واقع در محدوده بلوار جمهوری،‌امام شهر و جاده فرودگاه، از جمع‌آوری نامنظم زباله نیز در این منطقه گلایه‌مند هستند.

یکی از ساکنین این منطقه به نمایندگی از دیگر اهالی، به خبرنگار فارس گفت:‌ منطقه ما ۱۵ سال پیش تاکنون ایجاد شده و شهرداری هم همان موقع با دریافت عوارض و جرائم مربوطه متعهد به ارائه خدمات شده ولی تاکنون این مهم را انجام نداده است.

گفتنی است؛‌ بنا به ادعای اهالی در حال حاضر قریب به ۱۵۰ خانوار در این منطقه ساکن هستند که هیچ خدمتی از مدیریت شهری یزد ‌نمی‌گیرند.

پایان پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول