اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اعلام قیمت گوشت قرمز در آذربایجان غربی/کمبودی در عرضه وجود ندارد

مدیر توسعه بازرگانی و کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از عرضه ۶۱۰تن گوشت منجمد به قیمت مصوب دولتی در بازار استان خبر داد و گفت:هیچ گونه کمبودی در این حوزه وجود ندارد و با گران فروشی برخورد جدی می شود.

اعلام قیمت گوشت قرمز در آذربایجان غربی/کمبودی در عرضه وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه نادر رحیمی مدیرتوسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی ،اظهار داشت: این استان از لحاظ تولید محصولات دامی خصوصا گوشت قرمز جز استانهای برتر کشور است و سالانه بیش از ۵۳ هزار تن گوشت قرمز در استان تولید و روانه بازار مصرف می شود.

نادر رحیمی افزود: برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز استان روزانه ۳۸ تن گوشت گرم گوساله و گوسفندی وارد بازار می شود و علاوه بر آن تاکنون ۶۱۰ تن گوشت منجمد قرمز به قیمت مصوب دولتی نیز در سطح فروشگاهها و مغازه های عرضه گوشت قرمز تخصیص یافته که در حال توزیع در سطح بازار استان است.

رحیمی با تاکید بر تشدید نظارت بر توزیع و گرانفروشی گوشت قرمز در سطح بازار استان ، اضافه کرد: در صورت مشاهده عدم رعایت سود مصوب قانونی توسط فروشندگان گوشت قرمز، با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.


خسرو شهبازی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی نیز در این زمینه گفت: برای تنظیم قیمت عرضه گوشت قرمز در بازار،  صادرات این محصول نیز به کشورهای مختلف متوقف شده است و هیچ گونه کمبودی در خصوص تامین گوشت قرمز گرم و منجمد در سطح استان وجود ندارد.

شهبازی افزود: گوشت گرم وارداتی تاکنون در سطح بازار استان توزیع نشده و گوشت منجمد نیز به اندازه کافی در انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام استان ذخیره سازی شده است.


وی در پایان گفت قیمت انواع گوشت گوساله و گوسفند نر در سطح استان به شرح زیر است : 

گوشت گوساله زنده ۱۱۰۰۰۰تومان.
گوشت گوساله مخلوط۲۲۰۰۰۰ تا۲۵۰۰۰۰تومان
گوشت گوساله خالص ۲۸۵۰۰۰تومان
گوشت گوسفند زنده ۱۴۰۰۰۰_۱۴۵۰۰۰تومان
گوشت گوسفند مخلوط۲۸۰۰۰۰تومان.
گوشت گوسفندی ران۳۲۰۰۰۰ تومان 

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول