اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها مشخص شدند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها را تعیین کردند.

نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها مشخص شدند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها در جلسه علنی امروز دوشنبه 1 اسفند در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گرفت. 

بر همین اساس، نمایندگان مجلس علی اصغر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس از کمیسیون عمران را با 122 رأی و شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس از کمیسیون امنیت ملی را با 70 رأی، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس از کمیسیون امور داخلی کشور را با 135 رأی و فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد در مجلس از کمیسیون امور داخلی کشور را با 82 رأی را به عنوان اعضای ناظر در شورای انتقال مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران انتخاب کردند.

همچنین وکلای ملت سید مرتضی خاتمی را با 136 رأی به عنوان عضو ناظر در شورای فرهنگ عمومی استان زنجان انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه سیدمرتضی خاتمی نماینده مردم ماهنشان و ایجرود و دهستان های بوغداکندی و قلتوق در مجلس را با 129 رأی و مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس را با 123 رأی  به عنوان اعضای ناظر در شورای معادن انتخاب کردند.

بهارستان نشینان همچنین حسن شجاعی علی آبادی نماینده ابهر و سلطانیه را با 126 رأی موافق و مهدی باقری نماینده زنجان و طارم را با 126 رأی موافق به عنوان اعضای ناظر مجلس در هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان زنجان انتخاب کردند.

نمایندگان مجلس در ادامه نشست امروز خود حسین حاتمی نماینده کلیبر، خداآفرین و هوراند را با 110 رأی، علی اکبر بسطامی نماینده ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان را با 108 رأی و ولی الله بیاتی نماینده تفرش، آشتیان مرکزی در مجلس را با 106 رأی به عنوان اعضای ناظر در کمیته هماهنگی و اشتغال استان‌های آذربایجان شرقی، ایلام و مرکزی انتخاب کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول