اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

رئیس‌جمهور آمریکا به اوکراین رفت+فیلم

رئیس‌جمهور آمریکا برای اولین بار از زمان آغاز جنگ روسیه و اوکراین، به کی‌یف رفت و مورد استقبال مقام‌های اوکراینی قرار گرفت.

رئیس‌جمهور آمریکا به اوکراین رفت+فیلم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع رسانه‌ای از سفر امروز دوشنبه جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا به کی‌یف پایتخت اوکراین خبر دادند.

در آستانه اولین سالگرد آغاز جنگ اوکراین، رئیس‌جمهور آمریکا برای دیدار با مقام‌های اوکراینی وارد کی‌یف شد و مورد استقبال «ولودیمیر زلنسکی» همتای خود قرار گرفت.

 

سفر رئیس‌جمهور آمریکا به کی‌یف کمتر از دو ماه بعد از سفر ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین به واشنگتن انجام شد. زلنسکی هفته پایانی سال گذشته میلادی به آمریکا سفر کرد و ضمن دیدار با بایدن، در نشست کنگره این کشور به سخنرانی پرداخت.

حضور عالی‌ترین مقام واشنگتن در کی‌یف بعد از آن صورت گرفته که از زمان آغاز جنگ اوکراین در تاریخ بیست و چهارم فوریه ۲۰۲۲ (پنجم اسفند ماه ۱۴۰۰)، دولت آمریکا در حال ارائه انواع حمایت‌های تسلیحاتی، اقتصادی و اطلاعاتی از اوکراین می‌باشد و همزمان اعمال فشارهای بی سابقه علیه روسیه را در پیش گرفته است.


استقبال زلنسکی از بایدن در کی‌یف

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول