اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ماجرای بدهی استقلال به مهاجم پرسپولیس؛ سمیعی: در سریع‌ترین زمان طلب استراماچونی را پرداخت می‌کنیم

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: مدیریت باشگاه در تلاش است در سریع‌ترین زمان ممکن طلب استراماچونی را پرداخت کند.

ماجرای بدهی استقلال به مهاجم پرسپولیس؛ سمیعی: در سریع‌ترین زمان طلب استراماچونی را پرداخت می‌کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرشید سمیعی پس از برتری 2 بر صفر استقلال مقابل ملوان در یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. البته خیلی دوست داشتیم بازی تا پایان 90 دقیقه 11 به 11 دنبال شود. خدا را شکر آن اتفاق هرچند تأثربرانگیز بود اما بازیکنان استقلال حرکتی نکردند که منجر به خطای بازیکن ملوان شود بلکه خودش خطا کرد و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که داور او را اخراج کرد.

وی افزود: ملوان از تیم‌های خیلی خوب فوتبال ما است که خیلی خوب بازی می‌کند. این تیم ضد فوتبال بازی نمی‌کند بلکه همیشه رو به جلو بازی می‌کند. امروز مقابل یکی از تیم‌های خوب لیگ برد خوبی داشتیم و بچه‌ها بازی زیبایی انجام دادند. به همه بازیکنان به ویژه ریکاردو ساپینتو تبریک می‌گویم که مورد حمایت کامل باشگاه قرار دارد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در مورد بیانیه باشگاه استقلال از زبان ساپینتو مبنی بر عذرخواهی این سرمربی توضیح داد: در مورد حکم کمیته انضباطی علیه ساپینتو یک اشتباه تایپی پیش آمده و محرومیت بازی با مس کرمان را قطعی اعلام کرده بودند. پس از پیگیری‌های ما گفتند این محرومیت قابل تجدیدنظر است. تجدیدنظر این مسابقه و دیدار با پیکان ارسال شد و گفتند با عذرخواهی ساپینتو دو جلسه از محرومیتش به حالت تعلیق درمی‌آید. در کل ساپینتو پنج جلسه محروم بود. بازی با ملوان گذشت و فقط اکنون دو بازی باقی مانده است. برای دو دیدار هم در جلسه استیناف رسیدگی خواهند کرد.

سمیعی در مورد رد درخواست ITC آمانوف توسط باشگاه استقلال عنوان کرد: شنیده‌ام او درخواست خود را به یک ایمیل دیگر فرستاده است و به ایمیل استقلال هیچ درخواستی نیامده است. به همین دلیل و از آنجایی که آمانوف بدون هماهنگی و با باشگاه تهران را ترک کرده مرتکب تخلف شده است. استقلال از حقوق خودش دفاع خواهد کرد و مانع از تضییع حقوق خود می‌شود.

وی افزود: آمانوف حق ندارد بدون هماهنگی با باشگاه استقلال در تمرین یک تیم دیگر شرکت کرده و بازی کند. برای حضور در یک تیم دیگر باید مبلغی به استقلال بپردازد. 

معاون حقوقی باشگاه استقلال در مورد اینکه ظاهراً پرداخت نشدن مطالبات این بازیکن سبب اقدام آمانوف شده، عنوان کرد: ممکن است یک یا دو قسط او عقب افتاده باشد اما طبق ترتیب موجود در قوانین وی ابتدا باید درخواست صادر می‌کرد که این کار را انجام نداد و به همین دلیل نمی‌توانست از این بند استفاده کند. 

سمیعی در خصوص اینکه ظاهراً درخواست آمانوف به ایمیل روزنامه استقلال جوان ارسال شده است، اظهار داشت: من اطلاعی ندارم اما این درخواست به باشگاه استقلال نرسید. 

وی در خصوص اینکه آیا شرایط پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به شکلی است که این تیم بتواند بازیکن جدیدی جذب کند، عنوان کرد: مدیرعامل و قائم مقام باشگاه با نظر ساپینتو دنبال جذب بازیکن هستند. گمان باشگاه بر این است که مشکلی در زمینه پنجره نقل و انتقالات نداریم و می‌توانیم این کار را انجام دهیم. 

معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص اینکه حجت کریمی مدعی شده باید اعتراف کنیم که نمی‌توانیم بازیکن جدید خارجی جذب کنیم، توضیح داد: در مورد ماده یک دستورالعمل جذب بازیکن خارجی تفسیر متفاوتی بود اما از آنجایی که قسمت دیگری را پیگیری می‌کند دقیق اطلاع ندارم وضعیت به کجا رسید. البته مدیریت باشگاه گفت مشکلی برای جذب بازیکن نداریم. 

سمیعی در خصوص شکایت دیاباته گفت: او برای دو ماه اقدام کرده و دادخواست مطالبه وجه داده بود. هنوز چیزی به صورت رسمی به باشگاه استقلال ابلاغ نشده است هر زمان رسمی ابلاغ شد در خدمت هستم. 

وی در مورد اینکه آیا به دلیل طولانی شدن برگزاری مسابقات لیگ به دلیل شرایط کرونایی بین این باشگاه و دیاباته مشکل ایجاد شد، عنوان کرد: قرارداد او از ابتدا افزایش پیدا کرده بود. وقتی دادخواست اولیه را داد و در آن زمان 900 هزار دلار درخواست کرده بود که ما سعی کردیم استقلال مبلغ پایین‌تری محکوم شود و در نهایت حدود یک هفتم یا یک هشتم درخواست وی را محکوم شدیم. از قرارداد این بازیکن کمتر ذکر شد وکلای دیاباته متوجه شدند و برای دو ماه باقیمانده درخواست مجدد دادند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در مورد اینکه این باشگاه برای پرداخت طلب استراماچونی و اینکه دریافت مجوز حرفه‌ای تا 11 فرودین مهلت دارد، گفت: پس از حضور فتح‌الله‌زاده در باشگاه کمیته حرفه‌ای سازی با حضور همه مدیران تشکیل شد. این بخش آیتم‌ها و قسمت‌های مختلفی دارد که بچه‌ها در حال انجام کار هستند. بدهی‌هایی که تا قبل از 10 دی‌ماه قطعی شده باید 11 فروردین تسویه شود و بدهی باقی نماند. یکی از مهم‌ترین موارد باشگاه استقلال پرونده استراماچونی است فتح‌الله‌زاده شخصی این موضوع را پیگیری می‌کند مهم‌ترین هم و غمش از ابتدای ورود به باشگاه پرداخت این مبلغ بوده اما افزایش قیمت دلار کار را سخت کرده است. اطمیان دارم مدیریت استقلال دنبال این است در همین ابتدای اسفند طلب استراماچونی پرداخت شود و کار به روزهای آخر کشیده نشود با توجه به تعطیلات پیش‌رو باید این کار را در اسرع وقت انجام دهیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول