اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حیدری: تاکنون ندیده‌ام ساپینتو بی‌احترامی کند/ از غلامپور تشکر شد اما محرومش کردند

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ساپینتو هیجان زیادی دارد اما تاکنون ندیده‌ام بی‌احترامی کند.

حیدری: تاکنون ندیده‌ام ساپینتو بی‌احترامی کند/ از غلامپور تشکر شد اما محرومش کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خسرو حیدری پس از برتری 2 بر صفر استقلال مقابل ملوان در مورد حمله سارقان به خود اظهار داشت: اتفاقی که افتاد زیاد جالب نبود. خدا را شکر اکنون سالم و در خدمت تیم هستیم. جراحی انجام نداده‌ام اما دستم بخیه خورد و خدا را شکر در حال حاضر شرایط خوبی دارم.

وی در مورد اینکه ظاهراً در زمان رقم خوردن این اتفاق دخترش نیز همراه او و در ماشینش بوده است، گفت: بله، دخترم هم در ماشین بود. 

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص برد مقابل ملوان در جام حذفی عنوان کرد:‌ چهار بازی در لیگ برنده شده بودیم و نیاز داشتیم در جام حذفی هم برنده باشیم. خدا را شکر توانستیم پس از برتری در بازی سخت مقابل تراکتور امروز هم در بازی سخت با ملوان برنده شویم. چند بار در طول این فصل با ملوان بازی کرده بودیم اما در این دیدار مقداری متفاوت بودند و خیلی بسته بازی می‌کردند. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم. به همین دلیل بازی بهتر شد و توانستیم ملوان را شکست بدهیم.

وی در مورد محرومیت ریکاردو ساپینتو و عذرخواهی این مربی و اینکه شنیده می‌شود نیمکت‌نشین‌های تیم‌های دیگر نقطه ضعف سرمربی استقلال را پیدا کرده‌اند، پاسخ داد: این نقطه ضعف نیست. فکر می‌کنم مقداری نسبت به ساپینتو سخت‌گیری می‌کنند. تُن صدای او بالا است و وقتی صدایش مقداری بالا می‌رود، به ساپینتو کارت می‌دهند. البته این کار درست نیست. نمی‌دانم چرا برخلاف سایر اتفاقاتی که در لیگ ایران می‌افتد در مورد استقلال خیلی زود محرومیت اعلام می‌کنند.

حیدری ادامه داد: به صورت مثال حساسیتی که روی نیمکت ما هست سبب شد در شرایطی که مدیر تیم مس کرمان در یک برنامه تلویزیونی از بهزاد غلامپور به دلیل میانداری کردن در تشنج و نفرات را از هم جدا کردن، تشکر کرده بود، در نهایت باز هم غلامپور را محروم کنند.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: محرومیت غلامپور برخی مسائل را نشان می‌دهد. نمی‌دانم ناظر بازی استقلال و مس کرمان چه دیده است. واقعاً تعجب می‌کنم در برنامه فوتبال برتر ازاو تشکر می‌کنند زیرا حرکت جوانمردانه‌ای انجام داد و با میانداری کردن نفرات را از هم جدا کرد اما کمیته انضباطی او را محروم می‌کند. 

دستیار ساپینتو در خصوص اینکه این سرمربی با توجه به سواستفاده برخی افراد باید خودش را در کنار زمین کنترل کند، توضیح داد: هر مربی خصوصیاتی دارد. یک نفر آرام و دیگری تند است. یک مربی مثل ساپینتو هیجان زیاد دارد. هیجان داشتن خیلی خوب است و این موضوع را نیز به بازیکنان انتقال می‌دهد شاید برخی مواقع بیشتر عصبانی و تند می‌شد اما تاکنون ندیده‌ام بی‌احترامی کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول