اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کشف و ضبط ۳۳ تن چوب بلوط قاچاق در شهرستان خانمیرزا

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: در رزمایش مشترک منابع طبیعی و آبخیزداری و فرماندهی انتظامی استان ۳۳ تن چوب بلوط و ۴۱۵ کیلوگرم زغال بلوط غیرمجاز در شهرستان خانمیرزا کشف و ضبط شد.

کشف و ضبط  ۳۳ تن چوب بلوط قاچاق در شهرستان خانمیرزا

صادق محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: پیرو تشدید اقدامات حفاظتی در سطح استان و در راستای اجرای ماده ۲۵ مکرر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری در رزمایشی مشترک با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان خانمیرزا مقادیری چوب و زغال بلوط غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این رزمایش ۳۳ تن چوب بلوط و ۴۱۵ کیلوگرم زغال بلوط غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: متخلفان شناسایی شدند و پرونده آن‌ها در اسرع وقت به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تصریح کرد: با توجه به قانون جدید مقابله با قاچاق محصولات غیرمجاز جنگلی در صورت کشف زغال از نوع گونه بلوط، فرد متخلف توسط اداره‌کل تعزیرات حکومتی به ازای هر کیلوگرم زغال ۳۰۰ هزار تومان و به ازای هر کیلوگرم بلوط ۱۵۰ هزار تومان جریمه نقدی می‌شود. 

وی در پایان از مردم، گروه‌های مردم‌نهاد و همیاران و تمام دوستداران طبیعت درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از جمله قطع درخت، احداث کوره زغال، تخریب و تصرف اراضی ملی، آتش‌سوزی، قاچاق چوب و زغال و یا هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی، موارد را به شماره تلفن ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع دهند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول