اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جدول اجرایی کنسرت‌های جشنواره موسیقی فجر فارس اعلام شد

هفدهمین جشنواره موسیقی فجر استان فارس بر اساس جدول اعلام شده که همزمان با سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر ایران آغاز شده است در تالار حافظ پذیرای 9 کنسرت از شش استان کشور می باشد.

جدول اجرایی کنسرت‌های جشنواره موسیقی فجر فارس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جدول اجرایی کنسرت‌های جشنواره موسیقی فجر فارس اعلام شد و بر این مبنا دوشنبه شب اول در سانس‌های 18:30 و 30:30 و 22 به ترتیب گروه پاپ «کهتر»، گروه قشقایی «همای ایل» و گروه «عاشیق‌های تبریز» به هنرنمایی خواهند پرداخت.

در ادامه، سه شنبه دوم اسفندماه جاری گروه «دف نوازان اندلیب»، گروه موسیقی «راز» از یزد، و در سانس آخر نیز شاهد اجرای کنسرت « علی اصحابی» هستیم.

چهارشنبه سوم اسفند ماه نیز کنسرت‌های شب آخر جشنواره موسیقی فجر فارس برگزار می‌شود و این اجراها شامل، گروه « میسان» اهواز، گروه «شبدیز» بوشهر و گروه موسیقی «ایل احساس» از کهکیلویه و بویراحمد به ترتیب در سانس‌های 18:30 و 20:30 و 22 می باشند.

نشست‌های نقد و بررسی و کارگاه های تخصصی موسیقی نیز هرشب بین سانس های اول و دوم در «کافه‌کتاب»، طبقه فوقانی تالار حافظ برگزار می شود. این جشنواره با حضور هشت گروه از استانهای فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، یزد، آذربایجان شرقی و خوزستان هر شب در سه نوبت یک ساعته 18:30، 20:30 و 22 در تالار بزرگ حافظ فرهنگ و ارشاد فارس، برگزار خواهد شد.

ایجاد نشاط ، شادی در جامعه و ایجاد فرصت هنرنمایی برای هنرمندان رشته‌های مختلف موسیقی‌ را از مهم‌ترین اهداف برگزاری رویداد پیش است و علاقه‌مندان و شهروندان عزیز استان به ویژه همشهریان شیرازی می‌توانند برای تهیه کارت ورود به سالن، نیم ساعت قبل از آغاز اجراها و یا در طول ایام برگزاری به روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس واقع در چهارراه حافظیه مراجعه فرمایند.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول