اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پلمب داروخانه‌ای در شهر ری به دلیل کشف حجاب متصدی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از پلمب واحد صنفی داروخانه به دلیل کشف حجاب عامدانه در شهرری، خبر داد.

پلمب داروخانه‌ای در شهر ری به دلیل کشف حجاب متصدی

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی انتشار تصاویر ضدفرهنگی از متصدیان یک واحدصنفی داروخانه مستقر در بازار شهرری موضوع سریعاً در دستور کار پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی های لازم، ماموران به محل اعزام و حسب دستور مقام قضائی این واحد صنفی داروخانه به دلیل عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی و اقدام خلاف اخلاق عمومی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با توجه به تشکیل پرونده قضایی برای این واحد صنفی متخلف، بدون شک با متخلفین آن در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

سردار جلیلیان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس ری با صنوفی که با اقدامات خود، معاندین را همراهی کنند و ارزش های دینی و اخلاقی جامعه را زیر پا بگذارند، بدون اغماض برابر قانون برخورد خواهد کرد و با هیچکس تعارف نخواهیم داشت.

به گزارش فارس، پیش از این در منطقه تهرانپارس تهران به دلیل کشف حجاب مسئول داروخانه و توهین به آمر به معروف به دستور دادستانی پلمب شده بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول