اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

نظام مالیاتی عادلانه و هوشمند می‌شود

دبیر علمی نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی گفت: رویکرد این همایش نظام مالیاتی عادلانه و هوشمند است و تلاش داریم از پشتوانه علمی و پژوهشی پلی به سمت تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها در نظام مالیاتی بزنیم.

نظام مالیاتی عادلانه و هوشمند می‌شود

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرنگار اقتصاد خبرگزاری فارس، ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مهدی موحدی بکنظر، دبیر علمی نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، در این همایش اظهار داشت: این همایش درواقع از سه ماه قبل آغاز شده و مطالب زیادی در زمینه مالیات ارائه شده که امروز اختتامیه آن برگزار می‌شود.

وی به رویکرد این همایش اشاره کرد و گفت: رویکرد این همایش نظام مالیاتی عادلانه و هوشمند است و تلاش داریم از پشتوانه علمی و پژوهشی پلی به سمت تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها در نظام مالیاتی بزنیم.

دبیر علمی نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: برای این همایش 47 چکیده طرح و مقاله ارسال شد که 35 طرح پذیرش شد و از بین آن 29 طرح در دو روز تمام وقت مورد بررسی و داوری قرار گرفت که از میان آن سه طرح برتر و 5 طرح دارای ویژگی برتر انتخاب شدند که امروز تقدیر می‌شوند.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای این همایش‌ها نزدیک کردن حوزه پژوهش و علمی با حوزه سیاست‌گذاری و قانون‌گذاری در مالیات است.

در حال حاضر درآمدهای مالیاتی حدود 60 درصد کل درآمد بودجه را تشکیل می‌دهد و دولت برای رها شدن از اقتصاد نفتی مجبور است درآمدهای مالیاتی و گمرکی و سایر درآمدهای خود را افزایش دهد.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول