اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آدم فضایی‌ها برای مقابله با تک‌سرنشین‌ها به خیابان‌های اصفهان آمدند

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پویش «آدم و هوا» گفت: در جهت توجه مردم به وسایلی که آلودگی هوا ایجاد می‌کنند و کاهش ترافیک، مانورهای خیابانی در حال اجرا است و در این راستا این پویش بعد از ظهرها در چهارراه‌ها و میادین شلوغ شهر انجام می‌شود.

آدم فضایی‌ها برای مقابله با تک‌سرنشین‌ها به خیابان‌های اصفهان آمدند

حسین حق‌شناس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در سال جاری برای فرهنگ‌سازی در جهت کاهش آلودگی هوا و ترافیک پویش «آدم و هوا» را ایجاد کردیم و در این راستا بنرهای شهری و تابلوهای کمیته شهروندی در دی ماه نصب شد و پس از آن در ایستگاه‌های حمل و نقل همگانی ادامه پیدا کرد.

وی افزود: در مرحله آخر این پویش در جهت توجه مردم به وسایلی که آلودگی هوا ایجاد می‌کنند و کاهش ترافیک موضوع مانورهای خیابانی در حال اجرا است و در این راستا این پویش بعدازظهرها در چهاراه‌ها و میادین شلوغ شهر انجام می‌شود و هدف آن ایجاد فرهنگ‌سازی است تا مردم در حد امکان با خودروهای تک سرنشین در شهر تردد نکنند.

حق‌شناس با یادآوری اینکه طرح زوج و فرد در محدوده مرکزی از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ برقرار است، خاطرنشان کرد: در اسفند ماه برنامه جامعی برای خدمات‌رسانی به شهروندان پیش‌بینی شده و در این راستا مترو تا ساعت ۲۲ و اتوبوس‌ها تا ساعت ۲۲:۳۰ خدمت‌رسانی خواهند داشت و توصیه‌مان به مردم این است که با توجه به شلوغی مرکز شهر و پربودن ظرفیت پارکینگ‌ها از حمل و نقل همگانی استفاده کنند و یا در ساعات غیرپیک سفرهای درون شهری خود را انجام دهند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه توصیه می‌شود شهروندان برای مسیریابی و پیداکردن مسیرهای مناسب از مسیریاب‌ها از جمله مسیریاب نشان استفاده کنند، یادآور شد: در تفاهم‌نامه‌ای که با این مجموعه داشتیم تلاش بر این بوده مسیرهایی به شهروندان توصیه شود تا کمتر در ترافیک باشند.

 

پایان پیام/۶۳۱۲۹/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول