اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گروه‌های فلسطینی: مقاومت فراگیر، تنها راه مقابله با کابینه فاشیست صهیونیستی است

گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن محکومیت عقب‌نشینی تشکیلات خودگردان از مواضع خود در برابر صهیونیست ها، تأکید کردند این نهاد همچنان در توهم به سر می‌برد.

گروه‌های فلسطینی: مقاومت فراگیر، تنها راه مقابله با کابینه فاشیست صهیونیستی است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروههای مقاومت فلسطین با انتشار بیانیه‌ای، عقب‌نشینی رسمی تشکیلات خودگردان درباره شهرک‌سازی صهیونیستی و صدور بیانیه‌ای که «هیچ ارزشی در هیچ سطحی ندارد» را محکوم کردند.

پایگاه خبری حماس ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، معامله تشکیلات خودگردان در ازای عقب‌نشینی از مواضع خود در برابر صهیونیستها، به معنای تداوم فروش سریال توهمات به ملت فلسطین و تسلیم شدن در برابر دولت آمریکاست که همدست رژیم صهیونیستی است.

در این بیانیه آمده است، این معامله که از نظر مردمی، ملی و سیاسی مردود است و با توجه به افزایش مبارزات فلسطین علیه صهیونیستها صورت گرفته است، نشانگر شیوه خطرناکی است که تشکیلات خودگردان در پیش گرفته است و بر حقوق ملت فلسطین نیز تأثیرات ویرانگری دارد.

گروههای مقاومت فلسطین خاطر نشان کردند، وظیفه ملی، حرکت کردن در مسیر مقاومت مردمی در برابر صهیونیستهاست تا بتوان ایستادگی ملت فلسطین را تقویت کرد؛ زیرا رژیم صهیونیستی و کابینه فاشیست آن، فقط با مقاومت میدانی فراگیر، دست از سیاستها و طرحهای خود برمی‌دارد.

این گروهها با بیان اینکه این مقاومت باید به آزادسازی سرزمین فلسطین و تشکیل کشور مستقلی به پایتخت قدس شریف منجر شود، تصریح کرد، زمان آن رسیده است که فجایع سیاسی علیه مسئله فلسطین رقم نخورد و راهبرد ملی یکپارچه‌ای تدوین کرد که مورد توافق تمامی مردم فلسطین باشد و نظام سیاسی را مجددا بنا کرد که بر مبنای مشارک همه اقشار باشد.

در همین ارتباط، هیأت رژیم صهیونیستی به تازگی، به‌ صورت پنهانی وارد نشست اتحادیه آفریقا شده بود و توسط نیروهای امنیتی اتحادیه بیرون انداخته شد. هیأت صهیونیستی مدعی شده بود برای حضور در جلسه افتتاحیه نشست اتحادیه آفریقا دعوت داشته؛ اما با این حال، اعضای هیأت نتوانستند این ادعای خود را اثبات کنند و در نتیجه از نشست، بیرون انداخته شدند.

جنبش حماس هم از بیانیه پایانی سی و ششمین اجلاس اتحادیه آفریقا در حمایت از عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد و همچنین تعلیق اعطای وضعیت ناظر به رژیم صهیونیستی در این اتحادیه و حمایت از حق مردم فلسطین برای آزادی و استقلال، استقبال کرد.

این جنبش از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست تا توجه بیشتری به جنایات رژیم اشغالگر قدس و نقض مستمر حقوق مردم فلسطین و تجاوز به سرزمین و مقدسات آنها کرده و از مبارزات فلسطینی‌ها تا زمانی که به حقوق مشروع خود در تشکیل کشور فلسطین با پایتختی بیت المقدس دست‌ یابند، حمایت کنند.

بیانیه حماس در تقدیر از اتحادیه آفریقا پس از آن بود که نماینده رژیم صهیونیستی که در نشست این اتحادیه حاضر شده بود، با آبروریزی تمام از این نشست بیرون انداخته شد که خشم صهیونیست‌ها را برانگیخت.

رئیس کمیساریای اتحادیه آفریقا در این باره گفته بود که نماینده رژیم تل آویو سرخود در نشست این اتحادیه حضور یافته و هیچ دعوتی از او نشده بود و از این پس نیز قرار نیست هیچ نماینده‌ای از اسرائیل به نشست اتحادیه آفریقا دعوت شود.

پایان پیام/ ت 1192

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول