اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

حل مشکل آب سیستان در دستور کار قرار دارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اولویت‌های اصلی ما بحث آب منطقه سیستان است که علاوه بر پیگیری حقابه سیستان، اقداماتی مناسب با اعتبارات قابل توجه در جهت حل مسئله‌ آب منطقه آغاز شده است.

حل مشکل آب سیستان در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرگزری فارس از زابل، محمد کرمی در حاشیه سفر به سیستان و در نشست شورای اداری استان با اشاره به رصد عملکرد مسئولان و فرمانداران اظهار داشت: ما با هیچ یک از مسئولان تعارف نداریم و باید با همت، اراده قوی و تلاش شبانه روزی در وسط میدان باشند.

وی با تاکید بر حل مسئله آب در منطقه سیستان تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اصلی ما بحث آب منطقه سیستان است که علاوه بر پیگیری حقابه سیستان، اقداماتی مناسب با اعتبارات قابل توجه در جهت حل مسئله‌ آب منطقه آغاز شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال پایدار در سطح منطقه اذعان داشت: با توانمندسازی اقشار آسیب پذیر در صدد ایجاد اشتغال پایدار هستیم.

محمد کرمی تصریح کرد: پیگیر دستور وزیر در سفر به استان سیستان و بلوچستان  به سازمان برنامه و بودجه مبنی بر تامین اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان برای کشاورزان هستیم.

  وی در زمینه آسیب‌دیدگان شرایط جوی اخیر به خصوص گلخانه داران و دامداران منطقه افزود: پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.

استاندار سیستان و بلوچستان در زمینه گازرسانی به منطقه سیستان گفت: با اضافه نمودن پیمانکار به دنبال سرعت دهی به پروژه  انتقال گاز به منطقه سیستان هستیم.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول