اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پروژه‌های آموزشی غرب استان در تیران و کرون افتتاح و کلنگ‌زنی شد

مراسم افتتاحیه خوابگاه شبانه روزی مدرسه دخترانه رحمت رضوانشهر و آیین کلنگ زنی بزرگترین مجتمع آموزشی غرب استان با حضور استاندار اصفهان برگزار شد.

پروژه‌های آموزشی غرب استان در تیران و کرون افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان،‌ سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین افتتاح خوابگاه خیرساز دبیرستان دخترانه شبانه‌روزی رحمت رضوانشهر اظهار کرد: حرکت در مسیر خیر و نیکی در شهر رضوانشهر و به‌صورت کلی شهرستان تیران و کرون به‌عنوان یک عنصر حیات‌بخش نهادینه بوده و به‌صورت پویا به‌ پیش می‌رود.

وی ادامه داد: نگاه و رویکرد خیرین این است که دنیا زودگذر و فانی است؛ با همین نگاه ویژه نیز در راه رضایت خداوند متعال و خدمت به مردم تلاش می‌کنند، هر چند که باید گوهر عمل نیکوکار خیر میان نسل‌های آینده به یادگار بماند.

مرتضوی با تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، گفت: در زمان طاغوت در بسیاری از نقاط ایران امکان سوادآموزی وجود نداشت، از طرفی امکانات بهداشتی و سلامت در ضعیف‌ترین شرایط خود بود؛ لیکن امروز ایران اسلامی در بسیاری از حوزه‌های علمی جزو رتبه‌های برتر دنیا است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در دوران کرونا دشمنان ایران اسلامی تلاش کردند تا واکسن کرونا به کشور ما وارد نشود اما به همت پژوهشگران، کشور ما تولیدکننده واکسن شد خاطر نشان کرد: در این شرایط دانش آموزان ما رسالت ایستادگی و ادامه دادن راه شهیدان و نام‌آوران ایران اسلامی را بر عهده دارند.

مرتضوی تصریح کرد: امروز کشور ما در یک جنگ اقتصادی است و بایستی همگان ضمن شناخت موقعیت خود برای توسعه کشور و شکست دشمن تلاش کنند.

 

گفتنی است این خوابگاه با مشارکت خیرین حاج علی‌محمد ایزدی و حاج محمد جعفری و با متراژ ۱۲۰۰ مترمربع در سه‌طبقه و اعتبار بیش از شش میلیارد تومانی دولت و چهار میلیارد تومانی خیرین با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.

آیین کلنگ زنی بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی غرب استان برگزار شد

همچنین آیین کلنگ زنی بزرگ‌ترین مجتمع آموزشی غرب استان، یادبود زنده‌یاد حاج احمد امینی در شهر رضوانشهر با حضور استاندار اصفهان برگزار شد؛ این مجموعه شامل یک باب کودکستان، دو باب آموزشگاه ۶ کلاسه، یک باب دبیرستان متوسطه دوره اول، یک باب هنرستان، سالن آمفی‌تئاتر و زمین ورزشی به‌صورت خیرساز خواهد بود.

در این آیین استاندار اصفهان از عمل خیر و نیک این خانواده جهت ساخت مجموعه فرهنگی، آموزشی و ورزشی در شهرستان نجف‌آباد قدردانی کرد و گفت: خانواده امینی قصد کردند عمل نیکی را از خود برای رفاه زندگی مردم به یادگار بگذارند که جای قدردانی و تشکر داد.

وی ادامه داد: این مجموعه قطعاً با حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی مختلف، احداث خواهد شد و انتظار می‌رود حمایت مناسب از خیرین استان جهت انجام کارهای حسنه انجام شود.

پایان پیام/۶۳۱۳۷/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول