اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

راه‌اندازی بیش از ۶۰ غرفه فروش ملزومات سفره هفت‌سین در کرمان

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان گفت: بیش از ۶۰ غرفه فروش ملزومات سفره هفت‌سین در سطح شهر کرمان راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی بیش از ۶۰ غرفه فروش ملزومات سفره هفت‌سین در کرمان

امیر هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: بیش از ۶۰ غرفه فروش ملزومات سفره هفت‌سین با هدف دسترسی آسان مردم محلات به اقلام مورد نیاز و نوید سال نو در سطح شهر کرمان راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: افرادی که در زمینه ایجاد غرفه‌های فروش ملزومات سفره هفت‌سین فعالیت دارند، همیشه از روزهای پایانی ماه بهمن برای دریافت مجوز به سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان مراجعه می‌کنند و فعالیت غرفه‌ها را از روزهای ابتدایی اسفندماه آغاز می‌کنند.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان ابراز کرد: متقاضیان راه‌اندازی غرفه‌های فروش ملزومات سفره هفت‌سین می‌توانند تا پنجم اسفندماه جاری برای دریاف مجوزهای لازم مراجعه کنند، هرچند اگر بعد از آن این تاریخ نیز متقاضی وجود داشته باشد، همکاری لازم برای صدور مجوز انجام می‌شود.

هاشمی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس که آیا فروش برخی حیوانات مانند ماهی گُلی، لاک‌پشت و حلزون در غرفه‌های فروش ملزومات سفره هفت‌سین مجاز است یا خیر، تصریح کرد: قرار است ملزومان سفره هفت‌سین در این غرفه‌ها عرضه شود و ما حتی نامی از ماهی شب عید هم نبرده‌ایم و شبکه دامپزشکی و نهادهای بهداشتی باید پای کار آیند و نظارت‌های لازم را داشته باشند تا سلامت مردم تهدید نشود.

وی همچنین در پاسخ به پرسش بعدی خبرنگار فارس درباره استعلام محل راه‌اندازی غرفه‌های فروش ملزومات سفره هفت‌سین در راستای عدم جلوگیری از مزاحمت برای رفت و آمد مردم خاطرنشان کرد: مامور گذاشته‌ایم و بازدید از محل غرفه انجام می‌شود و افراد را برای فضای غرفه توجیه می‌کنیم تا معبر مسدود نشود و ممکن است رفت و آمد محدود شود اما مسدود نمی‌شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرمان خاطرنشان کرد: با ایجاد غرفه‌های فروش ملزومات سفره هفت‌سین در شهر کرمان شاهد ایجاد طراوت خواهیم بود و این غرفه‌ها نویددهنده سال نو هستند و مردم محله از این فضاها استفاده می‌کنند.

ساماندهی وانتی‌ها و دستفروشان در شب عید هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه ساماندهی معابر سطح شهر یکی از بزرگترین مسائل برای ماست، اظهار کرد: با توجه به اینکه به روزای پایانی سال نزدیک می‌شویم ساماندهی وانت‌ها و دستفروشان در دستور کار قرار دارد و این افراد به مکان‌های پیش‌بینی‌شده منتقل می‌شوند تا اخلالی در نظم و عبور و مرور مردم ایجاد نشود.

وی ابراز داشت: مجموعه بازار بزرگ و قدمگاه کرمان در ماه‌های گذشته با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و استقرار نیروهای شهرداری شاهد نظم و انضباط نسبی است و مرحله آخر نظم و انضباط عمومی در این محدوده را برای بعد از سال داریم که همه کسبه به سمت سکوها می‌روند و کار و کاسبی خود را انجام می‌دهند و کاسبان ما آمادگی لازم را دارند و ما هم اطلاع‌رسانی را انجام داده‌ایم.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول