اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

بازگشت قیمت محصولات یک شرکت تولید لوازم خانگی به نرخ‌های اردیبهشت 1401

یک شرکت تولید‌کننده محصولات لوازم خانگی، بعد از تذکر سازمان حمایت، قیمت محصولات خود را به نرخ‌های اردیبهشت 1401 برگرداند.

بازگشت قیمت محصولات یک شرکت تولید لوازم خانگی به نرخ‌های اردیبهشت 1401

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مدیرعامل یک شرکت تولید لوازم خانگی به سازمان حمایت اعلام کرد که قیمت محصولات خود را بر حسب دستور آن سازمان، به قیمت‌های اردیبهشت ماه بازگردانده است. 

در این نامه خطاب به ‌‌مدیرکل نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت(حسین اللهیاری)‌ آمده اسـت: پیرو نامه شماره 1401.290 مورخ 1401.11.25 احتراما بدین‌وسیله به استحضار می‌رساند پیرو جلسه حضوری با شنا و حسب دستور آن سازمان، قیمت محصولات شرکت لوازم خانگی ... در سامانه جامع تجارت به تاریخ 1401.2.28 برگشت داده شد. 

 

به گزارش فارس، پس از افزایش قیمت لوازم خانگی توسط برخی شرکت‌های تولید لوازم خانگی، حسین فرهید‌زاده رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان روز گذشته اعلام کرد که مجوزی برای افزایش قیمت لوازم خانگی صادر نشده و واحدهایی که خودسرانه افزایش قیمت داده اند به آنها تذکر داده شده و ملزم به برگرداندن قیمت ها شده اند.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول