اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

ادامه دار شدن اخراج کارمندان توییتر

به رغم وعده ایلان ماسک، اخراج کارمندان توییتر همچنان ادامه دارد و این شرکت طی هفته گذشته باز هم تعدادی از کارمندان خود را برای کمک به کاهش هزینه ها اخراج کرده است.

ادامه دار شدن اخراج کارمندان توییتر

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ورج، ایلان ماسک همچنان کارمندان توییتر را اخراج می‌کند؛ در هفته گذشته ده‌ها فرد در بخش‌های مهندسی و فروش، از جمله یکی از مدیران گزارش‌دهی مستقیم ماسک که مهندسی کسب‌وکار تبلیغات توییتر را مدیریت می‌کرد، اخراج شدند.

به گفته  وبگاه ورج، این بدان معناست که مدیرعامل جدید توییتر حداقل سه دور اخراج را به انجام رسانده است. این اتفاق به‌رغم قول او مبنی بر عدم انجام اینکار پس از  دور اخراج های بی رحمانه در ماه نوامبر رخ داد که دو سوم از 7هزار و500 کارمند این پلتفرم را تحت تأثیر قرار داد.

ماسک در جلسه ای با کارمندان خود ادعا کرده بود که توییتر اکنون فعالانه برای موقعیت هایی در زمینه مهندسی و فروش استخدام خواهد داشت؛ او همچنین از کارکنان خواست تا نامزدهای احتمالی را معرفی کنند. با این حال، ماسک هر از چند گاهی کارکنان خود را اخراج می کند.

توییتر همچنین دو دفتر از سه دفتر خود در هند را تعطیل کرده و کارمندان خود را به عنوان بخشی از ماموریت ایلان ماسک برای کاهش هزینه‌ها و سودآور کردن خدمات شبکه‌های اجتماعی، رد کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول