اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زنجان 3700 نفر واجد شرایط مسکن حمایتی دارد/ساخت 71 هزار واحد مسکن ملی

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از ثبت‌نام 6 هزار و 532نفر در واحدهای مسکونی مورد حمایت در سطح استان خبر داد و گفت: 3 هزار و 700 نفر از این ثبت‌نام کنندگان واجد شرایط هستند.

زنجان 3700 نفر واجد شرایط مسکن حمایتی دارد/ساخت 71 هزار واحد مسکن ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جلسه هماهنگی برای پروژه‌های محرومیت‌زدایی که با حضور سردار آبرومند برگزار شد، سهمیه استان از طرح نهضت ملی مسکن را طی چهار سال 71 هزار واحد اعلام و اظهار کرد: 20 هزار واحد از این مجموع روستایی، 12 هزار واحد خود مالکین، 3 هزار واحد استیجاری شهری و ... هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از ثبت‌نام 6 هزار و 532نفر در واحدهای مسکونی مورد حمایت در سطح استان خبر داد و افزود: 3 هزار و 700 نفر از این ثبت‌نام کنندگان واجد شرایط هستند.

وی به تخصیص پروژه برای یک هزار و 200 نفر از واجدین شرایط واحدهای مسکونی حمایتی اشاره و تصریح کرد: بیشترین واجدین شرایط برای این واحدها، از شهرستان زنجان با 756 نفر هستند. 

در این جلسه عنوان شد در 590 هزار هکتار از مراتع استان مطالعه آبخیزداری انجام شده و اجرای طرح در 374 هزار هکتار مورد تایید قرار گرفته است.

همچنین ارتقای بهره‌وری در پایین دست قنات‌های استان در جلسه مورد تاکید قرار گرفت چرا که اقداماتی در بالادست قنات‌ها طی سال‌های گذشته انجام شده است.

ایجاد واحدهای مسکونی اشتغالزای مزیتی از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود که اهداف و اقداماتی پایلوت انجام شده در این بخش در جلسه تشریح شد.

پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول