اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

شرکت‌های مستقر در خوزستان موظف به رسیدگی مشکلات یادمان‌های دفاع مقدس شدند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: شرکت‌های مستقر در استان باتوجه به ظرفیت هر یادمان دفاع مقدس معین هر منطقه انتخاب شدند تا مشکلات و مسائل آن را با سرعت پیگیری و رفع کنند.

شرکت‌های مستقر در خوزستان موظف به رسیدگی مشکلات یادمان‌های دفاع مقدس شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، نشست بررسی زیرساخت‌ یادمان‌های دفاع مقدس امروز با حضور مسئولان و فرمانداران شهرستان‌های مقصد زائران راهیان نور و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در استانداری خوزستان برگزار شد.

محمدخانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اعلام آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی برای برپایی اردوی راهیان نور امسال از برپایی جلسات مستمر، اظهار کرد: بزرگترین مسئله ما زیرساخت راهیان نور نه به‌عنوان یک حوزه فیزیکی، بلکه به‌ عنوان نگاهی به یک تفکر و داشتن قوانین مدون و نقشه راهی است که آینده این حوزه را ترسیم کند. این زیرساخت بسیار با اهمیت‌تر از زیرساخت‌های فیزیکی این حوزه است.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده به ویژه اقدامات اربعین اقدامات خوبی جهت تقویت حوزه زیرساخت راهیان نور صورت گرفت که امیدواریم بیش از گذشته تقویت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با هماهنگی و جلسات مستمر برگزار شده تاکنون تمام مسائل و مشکلات در یادمان‌های دفاع مقدس احصا شده و تلاش شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی جهت برطرف شدن این مسائل و برپایی هر چه باشکوه‌تر راهیان نور در حال انجام است.

خانچی در ادامه با توجه به پیش‌بینی استقبال با شکوه از راهیان نور امسال از انتخاب معین برای یادمان‌های دفاع مقدس خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه زائرین راهیان نور به دستور استاندار شرکت‌های مستقر در استان با توجه به ظرفیت هر یادمان معین هر منطقه انتخاب شدند تا مشکلات و مسائل هر یادمان با سرعت پیگیری و حل و فصل شوند.

وی با اشاره به راه‌های منتهی به یادمان‌ها افزود: ایمن برگزار شدن این سفر معنوی جزو اولویت اصلی مدیریت استان خوزستان است و این موضوع را اصل قرار داده‌ایم و تلاش می‌کنیم در همه حوزه‌ها سفری ایمن را برای زائران برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، شلمچه، طلاییه، دهلاویه، هویزه، فتح المبین، فکه، چذابه، اروندکنار، پاسگاه زید، پادگان دوکوهه، پادگان گلف و مسجد جامع خرمشهر از جمله یادمان‌های دفاع مقدس در استان خوزستان است.
پایان پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول