اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

برگزاری نشست سالانه حزب مردم‌سالاری/ کواکبیان دبیرکل ماند

بیست و یکمین کنگره سراسری حزب مردم‌سالاری امروز برگزار شد که در این نشست، مصطفی کوابیان دبیرکل این حزب ماند.

برگزاری نشست سالانه حزب مردم‌سالاری/ کواکبیان دبیرکل ماند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، بیست و یکمین کنگره سراسری حزب مردم‌سالاری با شعار «رفع بن‌بست‌های قانون اساسی، لازمه برون‌رفت از مشکلات کشور» امروز پنجشنبه با حضور منتخبان حزب از سراسر کشور و جمعی از شخصیت‌های سیاسی برگزار شد.

مصطفی کواکبیان دبیرکل این نشست در ابتدای سخنان خود از حضور اعضای شورای مرکزی، دفتر سیاسی، دبیران و اعضای شاخه‌ها، سازمان‌ها و کمیته‌های حزب، دبیران استانی و منتخبان حزب از سراسر کشور تشکر کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در این حزب قدمی مهمی در راستای جمهوریت سوم برداریم و اصلاح جامعه سیاسی کشور کمک کنیم.

این نشست، با حضور مصطفی کواکبیان دبیرکل این حزب، محمود صادقی، علی باقری، احمد مازنی، فاضل میبدی و انوشیروان محسنی‌ بندپی و جمعی دیگر از فعالین سیاسی اصلاح‌طلب، در مرکز همایش نیایش در سعادت‌آباد تهران برگزار شد.

محسنی بندپی استاندار سابق تهران در این جلسه،گفت: عزت همه ملت‌ها در گرو قدرت اقتصادی و حفظ ارزش‌های انسانی است و باید ببینیم ارزش اقتصادی و ارزش‌های کرامت انسانی در چه مسیری قرار دارد، به نظر بنده اقتصاد منبع اصلی تزریق انرژی به پیکر جامعه است و باعث رونق تولید و ایجاد امید در جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام احمد مازنی هم در این نشست طی سخنانی، عنوان کرد: به مناسبت اعیاد شعبانیه تبریک عرض می‌کنم به کسانی که از کربلا می‌آیند می‌خواهم عرض کنم تاریخ را از آخر به اول نخوانند و عاشوراپژوهانه مکتوب اباعبدالله را مطالعه کنند. چقدر امام سوم شیعیان برای جلوگیری از جنگ تلاش کرد و اگر نگویم بیشتر از رهبران صلح‌طلب دنیا به عنوان یکی از انسان‌های نیک و صلح‌جو نهایت تلاش خود را برای برپایی صلح به کار گرفت، اما در نهایت راهی جز مرگ و شهادت را انتخاب نکرد.

نماینده سابق مجلس ادامه داد: امروز ما براساس آنچه در واقعیت جامعه می‌بینیم با دو قطب  مواجه هستیم که یکی از آن‌ها قطب کوتوله‌های سیاسی هستند که کاسه گدایی را برای آزادی ایران از نظام سلطه مطالبه می‌کنند. 

همچنین در پایان این نشست مصطفی کواکبیان به مدت 2 سال دیگر به عنوان دبیرکل حزب مردم‌سالاری انتخاب شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول