اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف انبار احتکار لاستیک در خراسان جنوبی

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: انبار احتکار و نگهداری لاستیک غیرمجاز در بیرجند متلاشی شد.

کشف انبار احتکار لاستیک در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس، علی تهوری، معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک انبار احتکار و نگهداری انواع لاستیک در بیرجند توسط بازرسان این اداره کل کشف شد.

وی افزود: میزان کالای کشف شده در این خصوص ۹۲۸ حلقه انواع لاستیک می باشد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی تصریح کرد: پرونده واحد متخلف تحت عنوان تخلف احتکار به ارزش ریالی بالغ بر ۸ میلیارد و ۹۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

تهوری از کلیه فعالان اقتصادی اعم از صنفی و غیر صنفی خراسان‌جنویی که نسبت به نگهداری کالا اقدام می‌کنند خواست هرچه سریع تر نسبت به ثبت انبار خود در سامانه جامع انبارها و ورودی و خروجی کالاها در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

وی به معدود افراد سودجو که بخواهند در شرایط فعلی بازار با عدم عرضه نسبت به احتکار کالا و یا گرانفروشی در این خصوص اقدام کنند، هشدار داد و تاکید کرد: با قاطعیت با متخلفین در این خصوص برخورد خواهد شد.

گفتنی است، شهروندان خراسان‌جنوبی می‌توانند هرگونه تخلفات انبارهای غیر مجاز و محل های مشکوک نگهداری کالا را به ستاد خبری ۱۲۴ اعلام نمایند.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول