اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

توخته: دوپینگ؟ طرح این موضوعات خنده‌دار است/2ماه قبل مدارک را ارائه کردم

ملی‌پوش والیبال ایران گفت: طرح موضوعی مانند دوپینگ درمورد من خنده‌دار و از روی بی اطلاعی است.

توخته: دوپینگ؟ طرح این موضوعات خنده‌دار است/2ماه قبل مدارک را ارائه کردم

امیرحسین توخته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد انتشار خبر دوپینگش اظهار داشت: دوپینگ؟ واقعاً نمی‌دانم چه بگویم. به نظرم طرح این موضوعات درمورد من آن هم در شرایطی که درگیر رقابت‌های لیگ هستم کمی خنده‌دار به نظر می‌رسد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم برخی از دوستان به دلیل بی‌اطلاعی از اخبار چنین موضوعاتی را مطرح می‌کنند تا شاید خودشان را نشان دهند. موضوع اصلاً به گونه‌ای نیست که در رسانه‌ها منتشر شده است. واقعیت این است که حدود 2 ماه پیش این خبر به من داده شد و من هم بلافاصله مدارک و مستنداتم را به فداسیون پزشکی و ورزشی تحویل دادم.

ملی‌پوش تیم والیبال هزار آمل خاطرنشان کرد: در همان مقطع مسئولان فدراسیون با بررسی مدارک به من اعلام کردند که مشکلی وجود ندارد و می‌توانم با خیال راحت در خدمت تیم ملی و باشگاهی‌ام  باشم. برایم عجیب است که حالا چطور از محرومیت 6 ماهه تا 2 ساله من صحبت می‌کنند.

توخته تاکید کرد: مثبت شدن تستم ربطی به روزهای اخیر ندارد و حدود 2 ماه پیش این اتفاق رخ داده است. همان زمان هم اعتراض اولیه خودم را اعلام کردم و مدارکش را هم ارائه دادم. موضوع از این قرار است که به دلیل مشکل کلیوی که داشتم مجبور به استفاده از دارو بودم. این دارو زیر نظر پزشک متخصص مصرف شده و مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی هم این موضوع را تایید کردند.

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو)،‌ اواسط بهمن ماه اعلام کرد دوپینگ 4 ورزشکار در رشته‌های والیبال، بسکتبال، کشتی مثبت شده است که امیرحسین توخته هم یکی از این نفرات بود. برخی‌ها مدعی شدند در صورتی که توخته بابت مصرف داروهای غیرمجاز مقصر شناخته شود حداکثر تا 2 سال از حضور در میادین  محروم خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول