اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تصمیم مدیران وزارتخانه نباید پشت درهای بسته گرفته شود/میزان فروش فولاد آذربایجان 1.3 برابر فولاد مبارکه

رئیس انجمن فولاد آذربایجان گفت: تصمیمات مدیران وزارتخانه نباید درپشت درهای بسته گرفته شود و تشکل ها می‌توانند در این تصمیم‌گیری‌ها و بخشنامه‌ها به دولت برای بهبود فضای کسب و کار کمک کنند.

تصمیم مدیران وزارتخانه نباید پشت درهای بسته گرفته شود/میزان فروش فولاد آذربایجان 1.3 برابر فولاد مبارکه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نوید نواده اباذر صبح امروز در نشست هم‌اندیشی بررسی چالش های حوزه فولاد که با حضور معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صمت و اعضای هیات رئیسه جدید انجمن فولاد استان برگزار شد، اظهار کرد:شرکت های تولید کننده فولاد در آذربایجان توانستند در سال گذشته بیش از ۲۵۰ همت فروش داشته باشند که این مبلغ بیش از ۱/۳ برابر فروش مجموعه شرکت های فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین مجموعه فولادی خاورمیانه است.

رئیس هیات مدیره انجمن فولاد آذربایجان گفت: انجمن فولاد آذربایجان متشکل از شرکت های صد درصد خصوصی است که توانمندی بالایی در حوزه تولید و فروش دارند.

وی افزود: تصمیمات مدیران وزارتخانه نباید درپشت درهای بسته گرفته شود و تشکل ها می‌توانند در این تصمیم‌گیری‌ها و بخشنامه‌ها به دولت برای بهبود فضای کسب و کار کمک کنند.

رئیس انجمن فولاد آذربایجان با اشاره به صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری در خصوص توان فولادی کشور و همچنین نیاز مبرم مملکت به تقویت بخش خصوصی گفت: آذربایجان قدرت بخش خصوصی فولادی کشور است و نیاز است که دولت برای رفع موانع تولید و صادرات و تامین مواد اولیه واحد های فولادی آذربایجان نگاه ویژه ای داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول