اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

خانه احزاب هرمزگان افتتاح شد +فیلم

با حضور استاندار هرمزگان و رئیس خانه احزاب ایران، خانه احزاب هرمزگان افتتاح شد.

خانه احزاب هرمزگان افتتاح شد +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شب گذشته با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، منوچهر متکی رئیس خانه احزاب ایران، معاونان استاندار و جمعی از فعالان سیاسی و نمایندگان احزاب در استان، خانه احزاب استان هرمزگان افتتاح شد. 

مهدی دوستی پس از آیین افتتاح خانه احزاب هرمزگان در نشست با نمایندگان احزاب احزاب استان با اشاره به اینکه احزاب می‌توانند سبب توسعه شوند گفت: احزاب با فعالیت اثرگذار می‌توانند به عنوان مدرسه آموزش حکمرانی عمل کنند. 

وی با تاکید بر اثرگذاری احزاب در حوزه آموزش‌ نحوه مدیریت در کشور اظهار داشت: احزاب بهترین ظرفیت برای یادگیری کارجمعی و مدیریت هستند.

 

 

وی اضافه کرد: فعالیت حزبی از بهترین بسترهای توسعه سیاسی است و البته باید توجه داشت که شرط موفقیت، شکل گیری احزاب از لایه‌های پایین جامعه به سمت راس هرم رهبری حزبی است که متاسفانه یکی از آسیب‌های فعالیت‌های حزبی، شکل گیری آنها از بالاترین مرتبه است.

منوچهر متکی رئیس خانه احزاب ایران نیز در این آیین اظهار داشت: مهم‌ترین تکلیف احزاب همراهی با مردم در تبعیت از ولایت و رهبری برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در کشور احزاب قانونی در سه گروه اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل وجود دارند که تبعیت از مبانی نظام ، ولایت و قانون فصل مشترک آنهاست.

وزیر اسبق امورخارجه اضافه کرد: هیچ حزبی نمی تواند به دلیل اختلاف سیاسی با دولت از تکالیف خود شانه خالی کند و البته بدیهی است که در صورت همگرایی، همکاری ها بیشتر خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول