اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرمربی ذوب‌آهن گزینه تیم ملی فوتبال شد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در بین گزینه‌های فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی قرار گرفت.

سرمربی ذوب‌آهن گزینه تیم ملی فوتبال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال مشخص شدند و در روزهای اخیر از مربیان داخلی مثل امیر قلعه‌نویی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام، حسین فرکی و مهدی تارتار درخواست شده تا روز ۶ اسفند برنامه‌های خود را برای هدایت تیم ملی ارائه کنند، ضمن اینکه مذاکرات با این مربیان هم ادامه خواهد داشت.

برهمین اساس در جلسه سه‌شنبه هفته آتی برنامه این نفرات در صورت ارائه برنامه به فدراسیون بررسی خواهد شد، ظاهرا احتمال دارد نفرات دیگری نیز به این لیست اضافه شوند.

فدراسیون که مذاکره با گزینه‌های خارجی را نیز مدنظر دارد در جلسه روز ۹ اسفند هیأت رئیسه در خصوص مربیان ایرانی تصمیم‌گیری خواهد داشت.

مهدی تارتار در حالی جزو گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال قرار گرفته است که در فصل جاری لیگ برتر عملکرد مناسبی با ذوب‌آهن نداشته است و از ۲۰ بازی تنها ۳ برد کسب کرده و با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است.

البته تارتار فصل گذشته نیز در ذوب‌آهن حضور داشت که در پایان با ۱۰ برد، ۷ تساوی و ۱۳ شکست و کسب ۳۷ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول