اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تامین آب شرب ۳۵ روستای مازندران توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا

مسؤول سازمان بسیج مهندسان عمران و معماری سپاه کربلا گفت: بسیج مهندسین امسال برای ۳۵ روستا در استان برنامه‌ریزی و تامین آب شرب داشته است و این هفته یکی از این طرح‌ها اجرا خواهد شد.

تامین آب شرب ۳۵ روستای مازندران توسط سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مقداد حسین‌زاده عصر امروز در بازدید از طرح‌های آبرسانی استان اظهار کرد: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا به مناسبت روز مهندس و اعیاد شعبانیه رزمایش جهادگران فاطمی با محوریت گروه‌های جهادی، تخصصی عمران و معماری را از ۳۰ بهمن‌ماه آغاز کرده که تا ۵ اسفندماه ادامه دارد.

وی گفت: ارائه مشاوره و خدمات مهندسی در قالب میز خدمت در دفاتر ساختمان مهندسی و کاردانی و دیگر دستگاه‌های اجرایی، بازدید و نظارت از خانه محرومان و کمک و ارائه خدمات فنی و مهندسی از برنامه‌هایی بوده که در حال اجرا است.

مسؤول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه، برگزاری جشن شعبانیه و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران نیز از برنامه‌های است که در حال اجراست.

حسین‌زاده با بیان اینکه دو برنامه ویژه در این هفته اجرا می‌شود، بیان کرد: همایش روز مهندس با محوریت جهاد تبیین و گرامیداشت شهدای مهندسین استان مازندران با سخنرانی سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا به میزبانی شهر بابل برگزار خواهد شد.

وی به اجرا و افتتاح طرح‌های عمران روستا در مناطق محروم شهرستان ساری نیز اشاره کرد و افزود: سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه کربلا این افتخار را دارد که در سال ۱۴۰۱ با استفاده از ظرفیت و شبکه بسیج مهندسین در سراسر استان برای ۳۵ روستا برنامه‌ریزی و تامین آب شرب داشته باشد و این طرح در یکی از روستاها افتتاح خواهد شد.

پایان پیام/۸۶۰۴۱/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول