اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

وداع با پیکر اسماعیل احمدی در شهرک شهید محلاتی/ سردار نقدی: حاج اسماعیل فداکارانه خدمت می‌کرد و به مردم راه را نشان می‌داد + فیلم

مراسم وداع با پیکر اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان در شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

وداع با پیکر اسماعیل احمدی در شهرک شهید محلاتی/ سردار نقدی: حاج اسماعیل فداکارانه خدمت می‌کرد و به مردم راه را نشان می‌داد + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، مراسم تشییع و وداع با پیکر اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزهٔ وزارتی وزارت ورزش و جوانان شامگاه امشب در شهرک شهید محلاتی تهران با حضور برخی مسؤولان و مردم برگزار شد.

 

 

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم حضور و به سخنرانی پرداخت.

محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب در مراسم وداع با پیکر اسماعیل احمدی در شهرک شهید محلاتی اظهار کرد: معجزه امام تربیت انسان هایی بود که همه وجودشان وقف مردم بود که برای خدمت سراز پا نشناسند.

وی گفت: گروهی میدان پیدا کردند که در عرصه‌های رزم و پیکار با مشرکین حضور پیدا کنند و در این راه جانبازی کردند و گروهی عرصه های خدمت به مردم و مستضعفین نصیبشان شد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران بیان کرد: افرادی پای کار ندای رهبرشان برای خدمت رسانی به محرومان آمدند و زندگی‌شان را وقف کردن مردم کردند لذا  اگر امروز میبینیم که ملت ما جوانمردانه ایستاده و از انقلابش دفاع می کنه، مدیون خدمت این افراد است.

سردار نقدی ادامه داد: این افراد محرومان را دریافتند و نگذاشتند که دور از نگاه‌ها بمانند و مردم را پای کار انقلاب نگه داشتند.

سردار نقدی گفت: عبدالله والی را الگوی خودش قرار داده بود و خودش به یک الگو تبدیل شد، هم فداکارانه خدمت می‌کرد و هم به مردم راه را نشان می‌داد. چه جوان هایی که با هنرنمایی حاج اسماعیل به گروه های جهادی پیوستند و به مردم خدمت کردند، ما شهادت میدیم که این سرباز امام خامنه‌ای عاشق خدمت به مردم بود و در این راه بسیار تلاش کرد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و سید مجید میراحمدی معاون وزیر کشور در این مراسم حضور پیدا کردند.

 

عکس| سید مجید میراحمدی معاون وزیر کشور

عکس| حضور محمد انصاری  فوتبالیست در مراسم وداع با پیکر اسماعیل احمدی

به گزارش فارس، بالگرد حامل وزیر ورزش و جوانان و هیئت همراه، دیروز در حین فرود در زمین چمن شهرستان بافت کرمان سقوط کرد که طی آن اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه ریاست و مشاور وزیر ورزش به مقام شهادت نائل آمد و باقی سرنشینان مصدوم شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول