اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

معاون آموزش و پرورش: توسعه و تقویت رشته های مهارتی در دستور کار است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم از دانش آموزان مستعد و هدایت آنها گفت: توسعه و تقویت رشته های مهارتی در دستور کار ماست.

معاون آموزش و پرورش: توسعه و تقویت رشته های مهارتی در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از رستم، صادق ستاری فرد پیش از ظهر امروز با حضور در شهرستان های ممسنی و رستم ضمن بازدید از ادارات آموزش و پرورش دو شهرستان در برخی مدارس دو شهر مصیری و نورآباد نیز حضور یافت و از نزدیک با  دانش آموزان ممسنی و رستم به گفتگو پرداخت.

وی همچنین در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر مصیری مرکز شهرستان رستم ضمن تبریک اعساد شعبانیه، اظهار داشت: رشادت های رزمندگان ممسنی بزرگ و شهرستان رستم در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم مایه افتخار قوم لر زبان در سطح کشور است.

مدرسه خط مقدم تربیت دینی است

وی مدرسه را خط مقدم تربیت دینی و حسینی برشمرد و افزود: امروز مکتب حسینی باید در مدارس آموزش داده شود و دانش آموزان با آموزه های نهضت عاشورایی آشنا شوند.

ستاری فرد گفت: مدرسه مهمترین کانون تربیت در جامعه است و در این راستا نیازمند همراهی اندیشمندان هستیم.

ضرورت حضور نیروهای انقلابی و اسلامی نظام تعلیم و تربیت 

وی ادامه داد: معلم از مهمترین محور های تحول است و آموزش و پرورش تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا نیروهای انقلابی و اسلامی وارد نظام تعلیم و تربیت شوند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: حمایت از دانش آموزان مستعد و هدایت آنها از سیاست های آموزش و پرورش دولت مردمی سیزدهم است لذا توسعه و تقویت رشته های مهارتی در دستور کار ماست.

 ایجاد نصیب برابر آموزشی مطالبه رهبری است

وی ایجاد نصیب برابر آموزشی را به توصیه رهبر معظم انقلاب از اولویت های آموزش و پرورش برشمرد و عنوان کرد: کسب رتبه های برتر کنکور و سایر رقابتهای علمی در این شهرستان، توجه بیش از پیش به ارتقای امکانات آموزشی شهرستان را ضروری ساخته است.

ستاری فرد خاطرنشان کرد: رضایتمندی شغلی معلمان در دستور کار ما قرار دارد و در صورت تحقق این موضوع، رضایت خانواده هارا نیز در پی خواهد داشت.

ارتباط مدرسه با مسجد ضروری است

وی افزود: تعامل و ارتباط بیش از پیش مدرسه با مسجد به عنوان یکی از مهمترین کانون های تربیتی از مطالباتی است که آموزش و پرورش با جدیت آن را دنبال می کند. 

وی مدیرکل آموزش و پرورش فارس را فردی جهادی برشمرد و افزود: امور تربیتی حلقه مفقوده آموزش و پرورش بود که امروز با همت اداره کل آموزش و پرورش فارس در اولویت برنامه های این استان قرار دارد.

گفتنی است؛ این سفر یک روزه به دعوت مجید انصاری نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی و با حضور عسکری مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس انجام شد.

پایان پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول