اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر آشتیانی: ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طی ۴ سال تحویل نیروهای مسلح خواهد شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه وزارت دفاع آماده انتقال دانش و تجهیزات صنعتی‌سازی مسکن به استان‌ها است، گفت: تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از صنعتی سازی ساختمان ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را طی ۴ سال تحویل نیروهای مسلح دهیم.

امیر آشتیانی: ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طی ۴ سال تحویل نیروهای مسلح خواهد شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس،  امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در جریان افتتاح و تحویل دهی ۱۳ هزار واحد مسکونی به کارکنان نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران اظهارداشت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بحث صنعتی‌سازی مسکن را طی یک فرایند پنج ساله پیگیری کرده و به حمدالله ما امروز صاحب این فناوری هستیم و توانستیم یک آپارتمان ۱۲ طبقه را در طول شش ماه بسازیم. 

وی افزود: این ساخت و سازهای صنعتی به گونه‌ای است که طی این فرآیند هم سرعت کار افزایش یافته و هم استحکامی که یک ساختمان باید در برابر  زلزله داشته باشد را دارا است. 

امیر آشتیانی تصریح کرد: وزارت دفاع این مسیر را آغاز کرده و تاکنون قراردادهای متعددی را در این راستا با بخش‌های مختلف نیروهای مسلح به امضا رسانده‌ است. متولی قرارگاه مسکن در نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است و ما کار صنعتی سازی ساختمان را به صورت سازماندهی شده در این عرصه انجام داده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: وزارت دفاع همچنین در راستای تداوم این روند مطلوب مذاکراتی را با وزارت‌ راه و شهرسازی داشته است تا در پرتو آن بتواند صنعتی‌سازی حوزه مسکن را به عنوان یک ابرپروژه به دیگر استان‌ها انتقال دهد که ان‌شاءالله بتوانیم این تسهیلات را وارد استان‌ها کنیم و آن ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را در مدت زمان ۴ ساله به پایان برسانیم.

وزیر دفاع ادامه داد: خوشبختانه این صنعت امروز در کشور بومی سازی شده و سایر بخش ها می توانند از این صنعت بومی استفاده کنند. ما آمادگی انتقال دانش و تجهیزات صنعتی سازی ساختمان را به سایر بخش‌های کشور داریم و امیدواریم این کار در وسعت قابل توجهی در سرتاسر کشور به نحو مطلوبی انجام گیرد.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول