اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

تجمع اعتراضی بانوان و خانواده های شهدا مقابل مجلس/مسوولان به وضعیت حجاب رسیدگی کنند

ظهر امروز تعدادی از بانوان و خانواده های شهدا در اعتراض به وضعیت حجاب در جامعه مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

تجمع اعتراضی بانوان و خانواده های شهدا مقابل مجلس/مسوولان به وضعیت حجاب رسیدگی کنند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، ظهر امروز تعدادی از بانوان و خانواده های شهدا در اعتراض به وضعیت فعلی بی حجابی در جامعه،‌ مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

در این تجمع خودجوش، حضار خواهان ساماندهی وضعیت بی حجابی های اخیر در سطح جامعه شده و خواهان رسیدگی مسوولان به این وضعیت شدند.

خانواده های شهدا نیز با اشاره به ضرورت پاسداشت خون شهدا، وضعیت بی حجابی های اخیر را غیر قابل قبول عنوان کرده و ساماندهی این اوضاع را خواستار شدند.

در این تجمع،تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله مرتضی آقا تهرانی(نماینده مجلس شورای اسلامی)،‌زهره سادات لاجوردی(نماینده تهران)، سید محمدرضا میرتاج الدینی(نماینده تبریز و آذر شهر) و محمد تقی نقد علی(نماینده خمینی شهر) و عفت شریعتی(نماینده زرند و کوهبنان) در بین تجمع کنندگان حضور یافتند.

مجلس پیگیر وضعیت حجاب است

مرتضی آقا تهرانی ضمن حضور در جمع معترضان، اعلام کرد: مجلس پیگیر این موضوع است و این مسائل جزءدغدغه های ما بوده و در حال چیدن برنامه هایی در این رابطه هستیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه راهکارهایی در این زمینه باید عملیاتی شود،گفت:یکی از این راهکارها این است که باید گزارشی از وضعیت عفاف و حجاب به ریاست مجلس ارائه بدهیم و برای ارائه این گزارش باید به سراغ دستگاه ها و نهاد ها برویم .

وی با بیان اینکه32 دستگاه و نهاد دولتی در رابطه با حجاب باید ورود کنند،گفت: علاوه بر ورود به این مسئله باید برخورد قانونی انجام بدهند.

آقا تهرانی از بررسی عملکرد دستگاه ها در حیطه عفاف و حجاب خبرداد و گفت: این مسئله را بررسی کردیم و در نهایت پس از ارائه گزارش به مجلس شورای اسلامی و قرائت آن، باید پیشنهاداتی را بدهیم که  ممکن است این پیشنهادات در قالب ماده قانونی باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد:یک عده از بانوان مطالبه گر هم بعد از ظهر امروز در مجلس برای پیگیری این مسائل حضور می یابند.

آقا تهرانی تاکید کرد: مابه دنبال این هستیم که بحث بی حجابی و کشف حجاب  مدیریت شود و برای این برنامه داریم و انشالله در صحن علنی بررسی می شود.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول