اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اخاذی بازرس قلابی از واحدهای صنفی اصفهان/ متهم دستگیر شد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که با جعل عنوان بازرس سازمان استاندارد از واحدهای صنفی اخاذی می‌کرد، خبر داد.

اخاذی بازرس قلابی از واحدهای صنفی اصفهان/ متهم دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، مسعود طریفی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی وصول پرونده‌ای با موضوع اخاذی فردی از متصدیان واحدهای صنفی در بازار اصفهان موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، این فرد با جعل عنوان بازرس شرکتی وابسته به سازمان استاندارد کشور ضمن بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر اصفهان، پس از مشاهده تخلف عدم درج علامت استاندارد بر روی کالا، مبالغی را برای  چشم‌پوشی از تخلف از متصدیان این واحدها دریافت می‌کرد.

طریفی تصریح کرد: سرانجام پس از چندین روز کار دقیق اطلاعاتی و رصد هوشمندانه و اقدامات تخصصی و پلیسی محل سکونت متهم در شهر اصفهان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف مدارک هویتی جعلی و صورتجلسات تکمیل‌شده بازرسی از واحدهای صنفی دربازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت:  متهم به همراه پرونده و مستندات مکشوفه برای رسیدگی به جرائم خود به مرجع قضایی تحویل داده  شد.

وی ضمن تشکر از همراهی و همکاری مردم با پلیس خاطرنشان کرد: ستاد خبری سازمان اطلاعات فراجا به‌صورت شبانه‌روز با سر شماره پیامکی ۱۱۰۳۲۲۱۱۰ و نشانی اینترنتی Aminemardom.police.ir  آماده دریافت اخبار، گزارشات و اطلاعات در حوزه امنیت عمومی و حوادث مرتبط با اخلال در امنیت عمومی شهروندان است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول