اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

امسال به کنترل آسیب های اجتماعی ورود کردیم/پاکسازی معتادین متجاهراز رود دره فرحزاد

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت:مردم در چند دهه گذشته به دلیل حضور معتادان متجاهر در محدوده دره فرحزاد دچار مشکل بودند که با همت شهردار این منطقه به طور کامل پاکسازی شد.

امسال به کنترل آسیب های اجتماعی ورود کردیم/پاکسازی معتادین متجاهراز رود دره فرحزاد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس،احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در مورد آخرین وضعیت روددره فرحزاد اظهار کرد: این روددره از سال ۹۳ قراربود که تحولی پیدا کند. مردم چند دهه به دلیل حضور خرده فروشان مواد مخدر، معتادین متجاهر و متعرضان به املاک در این محدوده، دچار مشکل بودند که با همت جهادی شهردار و قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران، از سال گذشته به صورت جدی پیگیری شد و امروز رود دره فرحزاد به طور کامل از حضور معتادین متجاهر پاک شده و طرحی که حدود ۸ سال متوقف شده بود،شروع شده است تا انشاالله این رود دره  تبدیل به یک تفرجگاه  شود.

وی افزود: مسیر روددره فرحزاد تا امام زاده داوود به یک مسیر بسیار زیبا برای شهروندان تبدیل خواهد شد.

وی در مورد اهداف سال آینده سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران، عنوان کرد: امسال برای کنترل آسیب های اجتماعی ورود کردیم و در سال بعد به دنبال پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول