اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

زاکانی: بدخواهان انقلاب دنبال سیاه‌نمایی هستند/ حمایت از ورزش قهرمانی یک ضرورت انکارناپذیر است

شهردار تهران گفت: ورزش هم امروز خلق افتخار می‌کند و قله و عظمتی را می آفریند و هم اینکه نسبت به سلامتی و نشاط جامعه، ظرفیت‌های ویژه‌ای خلق می‌کند.

زاکانی: بدخواهان انقلاب دنبال سیاه‌نمایی هستند/ حمایت از ورزش قهرمانی یک ضرورت انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در نشست امضای تفاهم‌نامه همکاری با کمیته ملی المپیک اظهار داشت:  تشکر می‌کنم از برادر عزیزم خسروی‌وفا، رئیس کمیته ملی المپیک و مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک که برای ما یک امکانی را فراهم کردند و عرصه خدمتگذاری دیگری برایمان فراهم شد، به هرحال ایام می‌گذرد و حسرت می‌خوریم که چرا کار نکرده‌ایم و یا بهتر کار نکردیم.

وی گفت: ورزش هم امروز خلق افتخار می‌کند و قله و عظمتی را می‌آفریند و هم اینکه نسبت به سلامتی و نشاط جامعه، ظرفیت‌های ویژه‌ای خلق می‌کند. وظیفه ما توجه به ورزش همگانی است و شهرداری این رسالت را بر عهده گرفته است. حمایت از ورزش قهرمانی و افتخار آفرینی که رشد و پویایی و اثرگذاری ملی و جهانی دارد، یک ضرورت انکار ناپذیر است که باید نسبت به آن توجه ویژه داشته باشیم. کسانی که بدخواه انقلاب هستند توجه‌شان معطوف به سیاه نمایی آینده، خلق ناامیدی و ایجاد انقطاع است، اما ظرفیت‌های بی‌نظیری در کشور است که باید به آنها توجه کرد.

شهردار تهران افزود: از هر جهت توجه به عرصه ورزش یک سرمایه‌گذاری است و مانند نظام تربیتی هر چه در آن خرج شود باعث باردهی در آینده است و اثرات ماندگاری دارد. ورزش هم امروز را در می‌یابد و هم در آینده اثرگذار است. کمیته ملی المپیک اثرگذاری ویژه‌ای در ورزش کشور و در المپیک دارد و افتخاری است که در شهرداری همکاری تنگاتنگی در جهت حمایت از ورزش داشته باشیم.

وی گفت: امیدوارم این همکاری مقدمه موفقیت‌های بهتری برای ورزش کشور باشد و ورزشکاران ما افتخارات بالاتری را به فضل الهی رقم بزنند. ورزش اثرات بسیار ماندگاری دارد و این را به عنوان یک‌ پزشک می‌‌گویم‌که از بعد سلامتی و‌پیشگیری می تواند مفید باشد. در کل خسروی وفا از یادگاران جنگ و انقلاب اسلامی است و برای ما افتخار است که در مجموعه شهرداری تهران و مدیریت شهری همکاری تنگاتنگی در جهت حمایت ورزش داشته باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول