اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ادامه بررسی لایحه بودجه 1402 شهرداری تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمام کارهایی که به معاونت برنامه ریزی سپرده شده در سازمان فاوا انجام و بودجه پیش بینی شده به این سازمان منتقل شود.

ادامه بررسی لایحه بودجه 1402 شهرداری تهران

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس،در ادامه بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری و سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات تابعه در مناطق 22 گانه در یکصد و سی و دومین جلسه شورا مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

در ادامه این جلسه بودجه معاونت برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران ۱۱ هزار و ۵۷۹ میلیارد تومان به تصویب رسید.

مجید باقری معاون برنامه ریزی، توسعه منابع انسانی و امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه با تراکم کار در سازمان فاوا مواجه شده ایم، گفت: طبق گزارشات مدتهاست برخی سامانه ها همچون مدیریت دانش و مرتبط با گردش شغلی پشت موضوع سازمان فاوا باقی مانده و اگر مشکل در فاوا حل شود، از سوی سازمان فاوا دنبال خواهد شد.

وی افزود: باید تدبیری کنیم که امور سرعت بگیرد؛ مدت زیادی سامانه ها به دلیل ترافیک کاری سازمان فاوا متوقف شده بود و ما سه میلیارد تومان بودجه را نگه می داریم که اگر سازمان فاوا توانست در این سازمان پیگیری شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: تمام کارهایی که به معاونت برنامه ریزی سپرده شده در سازمان فاوا انجام و بودجه پیش بینی شده به این سازمان منتقل شود.

در ادامه با حداکثر آراء شورای اسلامی شهر تهران هزار و ۲۴۷ میلیارد تومان نیز به معاونت شهرسازی و معماری اختصاص پیدا کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول