اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حضور نماینده رهبری در منزل 3 جانباز سمنانی+ عکس

نماینده رهبری در منزل سه جانباز دوران دفاع مقدس در سمنان حضور یافت و با آنها گفت‌وگو کرد.

حضور نماینده رهبری در منزل 3 جانباز سمنانی+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با جانبازان سرافراز «مهدی نظری»، «داوود قدس» و «حسنعلی حسین‌پور» دیدار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در این دیدارها که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان نیز وی را همراهی می‌کرد، برای سلامتی و طول عمر این جانبازان سرافراز دعا کرد.

مطیعی در اولین دیدار خود با یادگاران هشت سال دفاع مقدس، به منزل جانباز سرافراز «مهدی نظری» رفت و از رشادت‌های این جانباز با اخلاص در دوران دفاع مقدس تقدیر کرد.

وی در برنامه‌های دیگر، با حضور در منزل جانبازان سرافراز «داوود قدس» و «حسنعلی حسین‌پور»، ضمن عیادت از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، از فداکاری همسران جانبازان قدردانی کرد.

در این دیدارها، جانبازان سرافراز «مهدی نظری»، «داوود قدس» و «حسنعلی حسین‌پور» با تشکر از نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان به جهت عیادت از جانبازان و ایثارگران، به بیان خاطراتی از دوران حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل پرداختند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول