اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

محبی: مثل بقیه تیم‌ها به استقلال هم کمک کنند از آسیا حذف نشود/ باید نساجی را می‌بردیم

بازیکن تیم استقلال گفت: همان طور که به بقیه تیم‌ها کمک کردند تا از آسیا حذف نشوند این تیم هم استقلال ایران است و انتظار حمایت داریم.

محبی: مثل بقیه تیم‌ها به استقلال هم کمک کنند از آسیا حذف نشود/ باید نساجی را می‌بردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد محبی درباره تساوی استقلال مقابل نساجی اظهار داشت: همان طور که دیدید حداقل 6 موقعیت خوب داشتیم. باید بازی 3 بر یک تمام می‌شد و 3 توپ به تیر دروازه زدیم. در این زمین یک بازی روان را انجام دادیم.

وی ادامه داد: زمین بازی امروز کیفیت خوبی نداشت. انتظار بیشتری از زمین داشتیم. امسال برای اولین بار اینجا چمن طبیعی شده است. باید حداقل با اختلاف 2 گل بازی را می‌بردیم.

محبی درباره مشکلات مالی بازیکنان استقلال تصریح کرد: حقیقت این است که این صحبت‌ها به مدیرعامل برمی‌گردد و من چیزی نمی‌توانم بگویم. اصلی‌ترین موضوع بحث استراماچونی است چرا که ما در خطر هستیم و این یک پروژه ملی است. همان طور که به بقیه تیم‌ها کمک کردند تا از آسیا حذف نشوند این تیم هم استقلال ایران است و انتظار حمایت داریم. باید هر چه سریعتر این مشکل حل شود چرا که وقت زیادی نداریم و اگر این پول پرداخت نشود از آسیا حذف خواهیم شد.

بازیکن استقلال درباره اینکه این باشگاه شماره حساب اعلام کرده تا هواداران به این حساب پول واریز کنند گفت: من در جریان این چیزهایی که می‌گویید نیستم. تمرکزم روی بازی کردن است و سرم در کار خودم است تا در زمین توانایی‌ام را ارائه دهم.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول