اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  زنان و جوانان

حضور معاون رئیس جمهور در جمع اعضای بنیاد بیماران نادر+ فیلم

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه بازدید از بنیاد بیماران نادر با بیماران عضو این انجمن به گفتگو نشست.

حضور معاون رئیس جمهور در جمع اعضای بنیاد بیماران نادر+ فیلم

به گزارش گروه زنان و جوانان خبرگزاری فارس، انسیه خزعلی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده صبح امروز از بنیاد بیماران نادر بازدید و در جریان وضعیت بیماران و خواسته‌های مسئولان این مجموعه قرار گرفت. 

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده به مناسبت روز ملی بیماری‌های های نادر، ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های مجدانه این سازمان مردم نهاد، جهت پیگیری وضعیت بیماران نادر کشور و تسریع در روند اقدامات موثر قول مساعدت داد.

خزعلی با بیان اینکه مشکلات حال حاضر بیماران نادر که اغلب در حوزه درمان و دارو و بخشی تامین اجتماعی است اظهار امیدواری کرد که این امر با هم افزایی مرتفع گردد و خاطر نشان کرد: بخشی از مشکلات این حوزه مربوط به تامین دارو است که مربوط به مشکلات گمرک و واردات دارو و ارز تخصیص یافته است که در مجموع همه این مشکلات به مسئولان مربوطه منتقل خواهد شد.

در این نشست که با همراهی حجت الاسلام و المسلمین صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، به جهت پیگیری مسائل و دغدغه‌های بیماران نادر برگزار شد، نمایندگان انجمن‌های بیماران نادر از جمله انجمن آلوپسی، فنیل کتونوری، ای‌بی، توبروز اسکلروروزیس، میاستنی گراویس و ... به طرح دغدغه‌ها و مشکلات خود پرداختند.

گفتنی است در این مراسم محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و پرفسور داریوش فرهود در این مراسم حضور داشتند.

 

 

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول