اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آغاز اعزام 2500 دانشجو از استان یزد به مناطق عملیاتی جنوب

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: بنا داریم امسال 2500 سال دانشجو از دانشگاه های مختلف استان را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کنیم.

آغاز اعزام 2500 دانشجو از استان یزد به مناطق عملیاتی جنوب

علی پورمیرزایی، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و مساعدت مسئولین استان و دانشگاه‌ها امیدواریم امسال بتوانیم دو هزار و ۵۰۰ نفر از دانشجویان را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کنیم.

وی با بیان این‌که لیست اعزامی اردوی راهیان نور جنوب از استان یزد نسبت به سال گذشته افزایش ۵۰ درصدی یافته است،‌ افزود: در تلاشیم تا دانشجویان تمامی دانشگاه‌های استان اعم از دولتی، آزاد و غیرانتفاعی از فرصت زیارت سرزمین های نور و حماسه بهره‌مند گردند.

پور میرزایی گفت: بازدید از یادمان‌های طلائیه، شلمچه، دوکوهه، نهر خین، کانال کمیل، مسجد خرمشهر، شط علی و حضور در رزمایش‌ها از جمله برنامه‌هایی است که در این سفر معنوی برای دانشجویان تدارک دیده شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد خاطرنشان کرد: یکی از تفاوت‌های این دوره تدارک بازدیدهای علمی در کنار بازدیدهای مرسوم است، به این صورت که برخی از کاروان‌ها علاوه بر حضور در یادمان‌های دفاع مقدس در مراکز صنعتی و علمی جنوب کشور نیز در قالب اردوهای راهیان پیشرفت شرکت کرده و از این طریق حس خودباوری و روحیه "ما می توانیم" در جوانان تقویت می شود.

وی بیان کرد: معتقدیم معنویت حاصل از اردوهای راهیان نور می‌تواند موتور محرکه حرکت های علمی و جهادی جوانان کشور باشد و به این لحاظ اصرار داریم که تمام توان مجموعه ها برای اعزام زائران به کربلای ایران بسیج شود.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول