اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

برانکو و نکونام در دست انداز تیم ملی؛ اولویت تاج گزینه خارجی با چاشنی ایتالیایی

2 سرمربی برای هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان شانس بسیار پایینی دارند.

برانکو و نکونام در دست انداز تیم ملی؛ اولویت تاج گزینه خارجی با چاشنی ایتالیایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جلسه روز گذشته خود حدود 3 ساعت درمورد گزینه‌های مختلف سرمربیگری تیم ملی بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه وضعیت گزینه‌های ایرانی مثل امیر قلعه‌نویی، جواد نکونام و حسین فرکی بررسی شد. هرچند قلعه‌نویی انصراف خود را از این موضوع اعلام کرده‌ اما بازهم به نسبت نکونام گزینه جدی‌تری برای تیم ملی محسوب می‌شوند. در واقع سرمربی سابق فولاد خوزستان به دلیل نحوه جدایی‌اش از این تیم آن هم در اوج رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، گزینه مقبولی برای برخی اعضای هیات رئیسه نیست و شانس زیادی برای جانشینی کارلوس کی‌روش ندارد.

هیات رئیسه فدراسیون روز گذشته نفرات خارجی مثل پاکو خمز، ژوزه مورایس، فلیکس سانچز، یک گزینه ایتالیایی و حتی برانکو ایوانکوویچ را هم مورد بررسی قرار داد. البته با توجه به اینکه ظاهرا سرمربی کروات تیم ملی عمان برای فسخ قرارداد خود با تیم ملی این کشور باید مبلغ سنگینی را پرداخت کرده و البته برای بازگشت به ایران، مشکل پرداخت مالیات سنگین معوقه را دارد، برانکو را نیز نمی‌توان گزینه چندان محتملی برای هدایت تیم ملی محسوب کرد.

ظاهرا فدراسیون فوتبال در شرایط فعلی علاقه بیشتری به استفاده از سرمربی خارجی دارد اما این امر منوط به تامین منابع مالی لازم و فراهم شدن راهکارهای انتقال پول به حساب مربی خارجی است تا بار دیگر اتفاقی مشابه با پرونده مارک ویلموتس تکرار نشود. به همین دلیل مهدی تاج درصدد است از طریق مذاکره با مقامات دولتی، به نوعی این مشکل را حل کند.

طبق اعلام احسان اصولی، سرمربی جدید تیم ملی تا حدود 20 اسفند مشخص خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول