اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

استاندار البرز: شهرداری‌ها گزارش عملکرد خود را در مناطق محروم ارائه کنند

استاندار البرز گفت: تمامی درآمدهای حاصل از ارزش افزوده برای شهرداری‌ها باید صرف پروژه‌های عمرانی و تامین ماشین آلات در محله‌های کم برخوردار شود.در این خصوص شهرداری‌ها به صورت مستمر گزارش عملکرد ارائه کنند.

استاندار البرز: شهرداری‌ها گزارش عملکرد خود را در مناطق محروم ارائه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، امروز در جلسه قرارگاه اجتماعی که در سالن شهدای دولت برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و پس اخذ گزارش مدیر محله کمتر برخوردار خرمدشت در کمالشهر، گفت: موضوعات مطرح شده در خصوص این محله باید از سوی مدیران مربوطه پیگیری شود و طبق برنامه ریزی دقیق نسبت به حل آنها اقدام صورت گیرد.

وی ادامه داد: ساماندهی فاضلاب، تامین امنیت بواسطه افزایش نیروهای فراجا، پیش بینی مدرسه و حل مشکل سرایدار پهای مدارس، تعیین تکلیف خانه ها و اراضی فاقد سند، ارتقا زیرساخت‌های بهداشتی درمانی، تفرجگاهی، ورزشی و... از جمله مواردی بود که از سوی مدیر مربوطه مطرح شد.

این مقام مسؤول تاکید کرد: شهرداری ها باید محل های مشخصی برای ذبح بهداشتی تامین کنند تا مردم بتوانند تا بهترین شرایط از این محل‌ها استفاده کنند.

عبداللهی گفت: اگر در جایگاه مدیریتی و با محدودیت های خودخواسته اقدام کنیم، کاری از پیش نمی‌بریم چراکه کاستی‌ها و کمبودها در محله های هدف، زیاد است و به کار و برنامه ویژه نیاز داریم.

وی افزود: اگر با روحیه جهادی و انقلابی کار نکنیم خسته و بی انگیزه می شویم و اعتراض و نارضایتی مردم را همراه خواهیم داشت.

استاندار البرز گفت: باید ایثارگرانه و با گذاشتن آبرو در میان، کار کنیم تا تحول آفرین باشیم و خیر دنیا و آخرت را بواسطه اقدام در قرارگاه اجتماعی و محله های محروم داشته باشیم.

وی افزود: اعتبارات دولتی محدودیت دارد بنابراین باید خلاقیت داشته باشیم و از ارتباطات خود در سطوح مختلف در بخش های خصوصی و دولتی استفاده و بهره برداری کنیم.

عبداللهی با بیان اینکه مدیران باید با بازدید های میدانی در محله ها از مشکلات آگاه شوند و برای حل آنها اقدام کنند، گفت: استان البرز از ظرفیت های فراوانی برخوردار است که می توان آنها را احصا کرده و بهره برداری کنند.

وی افزود: باید از ظرفیت خیرین نهایت استفاده را داشته باشیم چراکه این افراد خیرخواه درصدد انجام اقدامات انسان دوستانه هستند و فرصت ها را غنیمت می دانند.

عبداللهی با اشاره به اینکه دفاتر تسهیل گری بمنظور آگاهی بخشی مردم در بافت های فرسوده احیا و فعال شوند، اضافه کرد: ساماندهی و نوسازی بافت فرسوده باید پس از نشستی تخصصی با حضور شهرداران استان و مدیران مربوطه به صورت عملیاتی در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: طرح استقبال از بهار و ماه مبارک رمضان در تمامی محله‌های استان اجرایی شود و مردم اقدامات را لمس و مشاهده کنند.

استاندار البرز گفت: تمامی درآمدهای حاصل از ارزش افزوده برای شهرداری‌ها باید صرف پروژه‌های عمرانی و تامین ماشین آلات در محله‌های کم برخوردار شود.

وی افزود: شهرداری ها باید از این روند گزارش دهند و ظرف مدت کوتاهی شاهد تحقق اهداف و برنامه ها باشیم. فرمانداران و مدیران استان نیز باید به موضوعات محله‌ها تسلط داشته باشند و طبق برنامه و با اولویت بندی، نسبت به رسیدگی به آنها اقدام کنند.

عبداللهی با بیان اینکه مجموع جرائم استان طی سالی که گذشت ۶ درصد کاهش یافت، تاکید کرد: فرمانداران با هدف‌گذاری کاهش ۳۰ درصدی جرائم در استان باید برنامه ریزی کنند که ایجاد کلانتری، افزایش پلیس و نگهبان محله در محله ها، جمع آوری معتادان متجاهر و متکدیان از جمله این اهداف محسوب می‌شود.

وی افزود: فرمانداران و شهرداران استان باید برنامه های خود را در خصوص محله‌های ۶۶ گانه کم برخوردار استان اعلام کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول