اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ساکت: برای سرپرستی تیم امید فردی را مطرح کردند که قابل قبول نیست/ تمرکز مورایس روی سپاهان است

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در مجموعه هندبال کشور انسجام کامل وجود دارد.

ساکت: برای سرپرستی تیم امید فردی را مطرح کردند که قابل قبول نیست/ تمرکز مورایس روی سپاهان است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا ساکت در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال و تداوم ریاست علیرضا پاکدل در این فدراسیون، اظهار داشت: یکی از بهترین و هماهنگ‌ترین مجامع را شاهد بودیم. از آنجایی که سپاهان به عنوان یک باشگاه ورزشی مطرح است و در مجامع مختلفی حضور دارد با واقعیتی رو به رو بودیم و آن هم انسجام کامل بین اعضا، هیات‌ها، باشگاه‌ها و مجموعه فدراسیون هندبال است. اتفاقی هم که در 3-2 سال اخیر در عملکردهای مختلف ملی، باشگاهی، بین المللی، آموزشی و ... افتاده، نشان‌دهنده همین موضوع است. 

وی افزود: ارزیابی بسیار مثبتی از فضای مجمع و آینده هندبال کشور داریم.  به عنوان یک باشگاه که هم در بخش بانوان و هم آقایان فعالیت دارد مفتخر هستیم در راستای توسعه همه‌جانبه هندبال بتوانیم تلاش لازم و قوی را داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درخصوص میزبانی اصفهان از جام باشگاه‌های هندبال آسیا در خرداد سال آینده، گفت: ستاد مربوطه به این مسابقات حدود 20 روز است تشکیل شده. فدراسیون برای کسب میزبانی، تلاش خوبی کرد و از ریاست، بخش بین‌الملل فدراسیون و خانم نوری صمیمانه تشکر می‌کنم که این زمینه را فراهم کرد تا پس از سال‌ها ایران میزبان باشد. اینجا دیگر اصفهان مطرح نیست.

ساکت اضافه کرد: هرچند سپاهان به عنوان قهرمان سال قبل لیگ میزبان جام باشگاه‌های آسیا است اما تلاش می‌کنیم میزبانی کامل، همه‌جانبه و در شان نام ایران بزرگ را داشته باشیم. برنامه‌ریزی‌ها از هم اکنون صورت می‌گیرد.

وی درمورد حواشی انصراف سپاهان از میزبانی جام باشگاه‌های کشتی فرنگی جهان، گفت: حواشی نداشت. برای جام باشگاه‌های جهان خودمان را آماده کرده و صورت جلسه ما با حمید یاری برای این مسابقات بود اما پس از اینکه آئین‌نامه‌ها و مقررات را خواستیم، مشخص شد چنین جامی در تقویم اتحادیه جهانی کشتی وجود ندارد. در ادامه تورنمنت سپاهان کاپ را مطرح کردند که مورد وثوق ما نبود. میزبانی جام باشگاه‌‌های جهان تفاهم‌نامه ما با فدراسیون کشتی بود که ظاهرا هنوز این مسابقات موضوعیتی در اتحادیه کشتی ندارد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص دلیل صادرنشدن حکم حبیب کاشانی به عنوان سرپرست تیم ملی امید از طرف فدراسیون فوتبال، توضیح داد: قبل از انتخاب سرمربی، نمی‌توانیم سرپرست انتخاب کنیم. چنین بحثی را به عنوان عضو هیات رئیسه تائید نمی‌کنم و آن را نشنیده‌ام. اخباری هم که شنیده‌ایم، غیر موثق است. بحث این است که سرپرستی به جز کاشانی را اعلام کردند در شرایطی که اگر قرار باشد او با تیم امید همکاری کند، به عنوان مدیر تیم مطرح است که وجودش خیلی هم کارساز است اما برای سرپرستی تیم یک نفر را مطرح کردند که قابل قبول نیست. ضمن اینکه این مسائل در دستور کار فدراسیون هم است.

ساکت درمورد ابراز علاقه‌اش برای میزبانی ورزشگاه نقش جهان برای بازی ایران و روسیه، پاسخ داد: ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان همه استانداردهای لازم برای برگزاری دیدارهای ملی و بین‌المللی را دارد. هر کجا نیاز باشد به فوتبال ملی و بین‌المللی کمک کنیم، ورزشگاه این آمادگی را دارد. تاکنون برای میزبانی این بازی درخواستی به ما ارائه نشده فقط آمادگی خود را اعلام کردیم.

وی درمورد مطرح شدن ژوزه مورایس به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی، گفت: به صورت مشخص تمرکز او روی سپاهان است و خودش هم این موضوع را اعلام کرده است. باشگاه هم همین را اعلام می‌کند.

مدیرعامل سپاهان درخصوص اینکه رشته‌های دیگر مثل والیبال نیز نیازمند به فعالیت این باشگاه هستند، توضیح داد: سپاهان یک باشگاه ورزشی است و 27 رشته دارد. در والیبال فعالیت هم فعال هستیم.. برنامه‌ریزی ما این است که استعداهای بومی را در این رشته پرورش بدهیم. بانوان والیبالیست ما امسال به لیگ برتر آمدند. در ووشو دختران قهرمان شدیم. 2 روز قبل والیبال نشسته سپاهان قهرمان شد. در باشگاه ما تنوع رشته‌ها وجود دارد و مطابق راهبردهای هیات مدیره باشگاه به عنوان یک باشگاه ورزشی فعالیت می‌کنیم.

ساکت درمورد گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی فوتبال، گفت: احسان اصولی در این مورد صحبت کرد. 2 رویکرد خارجی و داخلی در این مورد وجود دارد. هر 2 بحث در دستور کار است و سخنگوی فدراسیون فوتبال جزئیات را می گوید.

وی درخصوص اینکه آیا قرار است برای انتخاب سرمربی تیم ملی تا 20 اسفند هیات رئیسه جلسه دیگری تشکیل بدهد یا این موضوع را به مهدی تاج تفویض اختیار کرده است، پاسخ داد: هر زمان نیاز باشد، جلسه دیگری برگزار می‌شود ولی در جلسه اخیر محورها، رویکردها، راهبردها، معیارها و نحوه راه مشخص شد که در زمان مقتضی اصولی آن‌ها را اعلام خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول