اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

دلار در آستانه ورود به کانال 40 هزار تومانی/ ادامه ریزش قیمت انواع سکه در بازار

سیاست های جدید بانک مرکزی در کنار گسترش اختیارات این بانک طی روزهای گذشته، منجر به ریزش قیمت دلار در بازار آزاد و صرافی‌ها شده است.

دلار در آستانه ورود به کانال 40 هزار تومانی/ ادامه ریزش قیمت انواع سکه در بازار

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، نرخ دلار امروز و در لحظه تنظیم این گزارش، در بازار مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس ۴۳ هزار و ۸۱۵ تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۱۰۰ تومان است.

در بازار ارز پایتخت، دلار توافقی صرافی نیز امروز با قیمت متوسط‌ ۵۱ هزار و ۹۷۷ تومان معامله شد، همچنین ‌یورو در صرافی‌ها نیز ۵۴ هزار و ۷۸۴ تومان نرخ گذاری شد.

تدابیر بانک مرکزی و اختیارات ویژه‌ای که این بانک در یک هفته گذشته برای مدیریت بازار ارز از شورای اقتصادی سران قوا اخذ کرده است، دلیل افت قیمت دلار در روزهای گذشته بوده است. به نظر می‌رسد در روزهای آینده و با تداوم کاهش قیمت دلار ، بازار ارز دوباره به کانال ۴۰ هزار تومان نزدیک شود و رفته رفته سوداگران در معرض ضرر و زیان بیشتری قرار بگیرند.

* کاهش قیمت انواع سکه و طلا

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار ‌‌نسبت به روز قبل‌ با کاهش ۲.۵ میلیون تومانی قیمت، ۲۹ میلیون و ۱۵۸ هزار تومان نرخ‌گذاری شد، سکه تمام بهار آزادی جدید نیز با کاهش ۲.۲ میلیون تومانی قیمت، به نرخ ۲۶ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار امروز‌ با کاهش ۱.۵ میلیون تومانی قیمت، ۱۵ میلیون و ۵۴۴ هزار تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز کاهش ۸۶۰ هزار تومانی قیمت داشت و به نرخ ۱۰ میلیون و ۱۰۷ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی، ۵ میلیون و ۴۳۳ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز با کاهش ۱۳۸ هزار تومانی نسبت به دیروز‌، دو میلیون و ۴۹۲ هزار تومان نرخ‌گذاری شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار امروز با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی، ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نرخ گذاری شد.

هر اونس طلای در بازار جهانی (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز با افزایش ۲۱ صدم درصدی نسبت به روز پیش‌، ۱۸۳۱ دلار معامله شد.

پایان پیام/ ت 1453

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول