اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مظلومی: قلعه‌نویی و نکونام می‌توانند سرمربی تیم‌ملی شوند/ کمیته فنی فدراسیون کشک شده!

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فدراسیون فوتبال هنوز بر سر انتخاب مربی خارجی یا ایرانی برای نیمکت تیم‌ملی به جمع بندی نرسیده است.

مظلومی: قلعه‌نویی و نکونام می‌توانند سرمربی تیم‌ملی شوند/ کمیته فنی فدراسیون کشک شده!

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزازی فارس درباره نقش اعضا این کمیته در روند انتخاب سرمربی جدید تیم ملی اظهار داشت: من عضو کمیته فنی بودم ولی الان به ما نمی‌گویند آیا همچنان عضو این کمیته هستیم یا نه؟ نظری درباره انتخاب سرمربی تیم ملی از ما نخواسته‌اند. از قضا خود من رابطه خیلی خوبی با مهدی تاج و نبی دارم. بی رودبایستی بگویم مخالف این هستم که اعضای هیات رئیسه فدراسیون نظر فنی بدهند. آن‌ها قابل احترام هستند اما به هر حال باید نظرات کسی استفاده شود که خاک این فوتبال را خورده و می‌تواند کمک کند. فعلا که کمیته فنی در این ماجرا کشک بوده است!

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما مربی بعدی تیم ملی باید خارجی باشد یا داخلی جواب ادامه داد: بازیکنان بزرگی در تیم ملی داریم اما الان شرایط برای حضور مربی خارجی در تیم ملی مهیا نیست. همین حالا باشگاه استقلال به خاطر مربی خارجی درگیر مسایل ارزی است و می‌دانیم چه مشکلاتی وجود دارد. فدراسیون فوتبال هم قطعا این گرفتاری را خواهد داشت. فدراسیون فوتبال باید تا جام ملت‌های آسیا به یک مربی ایرانی فرصت بدهد و عیارش را بسنجد. الان زمان بازی با اسم مربیان نیست. اگر کسی مدنظر فدراسیون فوتبال است، باید سریعتر اقدام کند و قراردادش را امضا کنند. نباید شان سرمربی و تیم ملی را پائین بیاورند و این کارهایی که می شود درست نیست.

عضو سابق کمیته فنی درباره گزینه‌های تیم‌ملی گفت: همه مربیان ایرانی قابل احترام هستند اما 2 مربی می‌توانند در حال حاضر سرمربی تیم‌ملی شوند. امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام. قلعه‌نویی تجربه زیادی دارد اما اکنون در تیم گل گهر کار می‌کند و قرارداد دارد. جواد نکونام اما آزاد است و می‌تواند سرمربی تیم‌ملی شود. او هم تجربه‌ و هم کاراکتر را دارد. بیشتر بازیکنان تیم‌ملی رابطه خوبی با نکونام دارند و گزینه خوبی است. فدراسیون می‌تواند با باشگاه گل گهر هم مذاکره کند و در نهایت از بین این دو مربی یکی را انتخاب کند. باز هم تاکید می‌کنم نباید با اسم مربیان بازی شود. اینقدر دست دست نکنند و چون زمانی برای اردوی اول نیست، سریع مربی جدید را معرفی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول